Treasure Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Hei, Jeg har da klart å søle litt brus på min Galaxy s2. Noen dråper kilte seg rundt knappen nederst på fremsiden. Knappen fungerer som den skal, men er blitt litt lei/seig å trykke på. Er det noen som har erfaringer med å åpne opp en Galaxy s2? Er det mulig å skru den opp for å få vasket rundt knappen? Kan det være mulig å få brukt et løsende middel på knappen uten å åpne opp? - Treasure Endret 25. desember 2011 av Treasure Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Kan det være mulig å få brukt et løsende middel på knappen uten å åpne opp? NEI. Verktøy på boks og lignende egner seg ikke til bruk på mobiltelefon. Til resten har jeg ikke noe svar da jeg aldri har åpnet en galaxy s2. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Elektronikkrens og/eller isopropanol? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Elektronikkrens inneholder stort sett alltid olje. Det skal ikke inn i en mobiltelefon. Isopropanol på feil plass er heller ikke så gøy. Det kan ødelegge/deformere endel gummi, skjerm og høyttalere. Som rens av hovedkort er isopropanol helt gull. Sukker (brus og saft) på tastatur, knapper og deksler er lettest å fjerne med varmt vann. Men da må du demontere først. For du ønsker selvsagt ikke å putte resten av telefonen under springen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå