Benbels Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Hei! Fikk en del penger til jul så jeg har sitti å browset litt rundt på zara.com. Der fant jeg fram til disse skoene som jeg syntes var kule. http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/no/en/zara-I2011/119506/388498/CHINOS%2BWITH%2BZIP Det eneste problemet er at det er buksene som selges og ikke skoene. Jeg har også bladd igjennom skoavdelingen dems men jeg finner ikke dette parret. Så derfor lurer jeg på om noen kan hjelpe meg å finne disse. Gjør ikke noe om det ikke er akkuratt den skoen men at den ligner i hvertfall. Takker for hjelp Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Her er enda en modell som bruker dem. http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/no/en/zara-I2011/119508/494513/FANTASY%2BWASHED%2BJEANS Lenke til kommentar
Ariovistusii Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) * Endret 8. september 2013 av Ariovistusii Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Takk for hjelpen Jeg finner skoen når jeg går inn igjennom linken du fant. Men når jeg blar igjennom siden dems så er dem ikke der ?? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Fordi det er en utgått modell? Det er ingen størrelser på lager. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 De skoene har uansett veldig dårlig kvalitet, ikke kjøp de. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Kan noen hjelpe meg å finne et bra alternativ som ligner? Synes denne booten hadde kjempe heftig farge og passform! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå