TomKorawit Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Hei Jeg gjorde eb research om hvilke smartelefon som var den beste, men resultatene er forskjellige for hver nettside. Jeg har en smartelefon som rett og slett begynner å bli dum. En Sony E 1st Gen Xperia Mini Pro og det er vel på tide å bytte den ut. Så lurer jeg på hvilket telefon bør jeg velge? Har sjedd litt på Sansung GS2 og HTC sine telefon. Men ikke iPhone. Hva anbefaler dere gutar? Endret 25. desember 2011 av TomKorawit Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 SGS2 vil jeg tro er en av de mobilene som vil gi deg mest for pengene pr dags dato.. og tror ikke du vil bli misfornøyd.. det er rett og slett en fantastisk god mobil:-) Har du ubegrenset budsjett og ikke synes størrelse har så mye og si, er vel samsung sin note det beste alternative... Lenke til kommentar
TomKorawit Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 takk, trur jeg går for GS2. Note blir vel for stor ; ) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Her ser du en oversikt: http://www.inspiredgeek.com/2011/10/12/iphone4s-faster-than-galaxys2-iphone4-performance-benchmarks-show/ Ikke sikkert den er relevant for det du mener med rask. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Tja... har sett masse syntetiske tester.. men i virkligheten har jeg til gode å se iphone 4s slå den på hastighet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fant en til her: http://thenextweb.com/apple/2011/10/17/a-practical-comparison-of-the-apple-iphone-4s-samsung-galaxy-s-ii-and-motorola-droid-bionic/ Igjen: Det spørs hva du vil den skal være rask til. Hjelper ikke med en bil som går 0-100 på 4 sekunder dersom den ikke kan trekke båten din på 3 tonn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå