Siv Olsen Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 ~ Svane i frostrøyk ~ Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thuesen Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Veldig fin lys her. Har du testet skarpheten på f8 med dette objektivet? 150-500 blir veldig mye bedre på f8. Lenke til kommentar
Siv Olsen Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Praktiske tips setter jeg pris på og objektivet er relativ nytt for meg, så tipset tar jeg med meg til neste fotorunde Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Flott og stemningsfylt bilde av svanen, flott lys og fine farger. Tips; Litt mørk på hode. skulle gjerne hatt svanen plasert i det andre hjørnet. Men jeg likte bildet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fint bilde av svana i lav vintersol og frostrøyk. Litt synd at fokuset sitter bakerst på fuglen. Blender 8 bør brukes på denne typen foto, der yter de aller fleste objektiver best. Ellers enig med Håkon ang. kompet. Bra! Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Plasseringen av den vakre svanen er ikke så heldig her, men ellers er bildet absolutt BRA! Lenke til kommentar
Siv Olsen Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Takk for råd og tilbakemeldinger! Jeg ser hva dere viser til angående komp, og legger ut en ny versjon etter å ha prøvd nye muligheter i ps. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Svanen er kansje litt "visket ut" og mangler en del på skarphet,men bilde er fint komponert og jeg liker den kalde stemningen og fargene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg