lukiano Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg har kjøpt en speilreflekskamera Canon EOS 450D men desverre fulgte ikke med cd. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Det løser seg - følg instruksjonene her, og så kan du laste ned de nyeste versjonene fra nettet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1224579&view=findpost&p=15578796 Vel - hvis du kjører Windows, i alle fall. Endret 25. desember 2011 av Trondster Lenke til kommentar
lukiano Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Operativsystem? WINDOWS 7 32-BIT Lenke til kommentar
lukiano Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Det løser seg - følg instruksjonene her, og så kan du laste ned de nyeste versjonene fra nettet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1224579&view=findpost&p=15578796 Vel - hvis du kjører Windows, i alle fall. klarte ikke å lagre de filene .. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Kjører du Notepad som Administrator? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Når du lagrer, så velg filtype "*.*" og filnavn for eksempel "canon.reg" - lagre i "mine dokumenter". Deretter dobbeltklikker du på fila for å legge informasjonen inn i registeret. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Får du det ikke til så kan du laste ned en 30 dagers prøveversjon av Adobe Light Room 3, da skulle bildene automatisk bli åpnet/lagret når du kobler til kameraet eller setter inn minnekortet i en leser. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) 450D fungerer ikke som "mass storage device" så du trenger Canons software hvis du skal laste ned med kabel, men det enkleste er å kjøpe seg en kortleser. Om Adobes programvare vil fungere med et kamera som ikke er "mass storage device" har jeg ikke testet, men tviler litt på det. Endret 25. desember 2011 av seriksen Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Ellers så kjenner du kanskje noen med et canon-kamera du kan låne cden av? Hvis du ikke føler deg komfortabel med det forslaget som har kommet. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hvorfor er det nødvendig med CD for å laste over bildene? Et kamera oppfører seg som hvilken som helst USB-minnepinne i det du kobler den til PCen. USB drivere installerer automatisk og stasjonen skal være tilgjengelig fra "Min Datamaskin". Slik har det iallefall vært på samtlige av mine kamera. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hvorfor er det nødvendig med CD for å laste over bildene? Et kamera oppfører seg som hvilken som helst USB-minnepinne i det du kobler den til PCen. USB drivere installerer automatisk og stasjonen skal være tilgjengelig fra "Min Datamaskin". Slik har det iallefall vært på samtlige av mine kamera. Det var mulig til å med Canon 400D og 30D etter det har Canon begynt med noe proprietær tull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå