Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har jeg fått kjønnsherpes? Soppinfeksjon? Vær så snill å hjelp meg!

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg har fått veldig vondt på penis, spesielt på tuppen av forhuden. Det er fullt av gule flekker rundt på tuppen av forhuden, disse gjør vondt å komme borti(svir). Jeg har også veldig vondt innsiden av tuppen, der det svir veldig. Det ser ut som store kutt. Startet med at forhuden sprakk opp og det har bare blitt verre. Får derfor ikke til å trekke ned forhuden i det hele tatt. Har smurt på canesten krem/salve 3 ganger daglig i 4 dager og har enda ikke blitt bedre. Har nesten blitt verre, ser nå nesten ut som muggel på ene siden av tuppen. Får også sinnsykt vondt når jeg tisser, er som å tisse “piggtråd”. Det klør veldig på ballene også, pluss at jeg kjenner kuler mellom magen og penisen som jeg ikke har kjent før. Kan det være hovne lymfeknuter i lysken? Er også i et avstandsforhold og når vi møtes blir det mye sex. Gutt 18 år.

Postet av anonym: d55ed3197233409b398dabc54cd9d0de

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se for pokker og kom deg til legen din fjott. Og ring og be partneren din å gjør det samme, evt andre partnere også da det høres ut som om en av dere har mer enn en partner.

Er ikke så lett å få tak i legetime mitt i romjula. Jeg var jomfru helt til jeg traff henne, men jeg vet jo at hun ikke var det. Kan jeg ha fått det i fra henne selv om hun ikke har noe plager?

Postet av anonym: 968a6374a42c9b2e6f5d0278327c1310

Lenke til kommentar

Legevakta har åpent i jula, dette høres ikke bra ut i det heletatt! Prioriter dette fremfor fyll og annet! Pikken og balla skal du ha resten av livet, og julefylla har du mange år å ta igjen! Høres ut som gonorre, men jeg er ingen lege!

Ring legevakta og si det du skriver her så skal du se at du får komme inn med en gang!!!

Kjønnssykdommer kan være latent hos både mann og kvinne (ingen plager/symtomer) og slå ut hos partner, så hun bør også sjekke seg!

Endret av danweb.cjb.net
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...