lasse_hansen87 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hei sann.. Jeg trykka på xboxèn igår, og fikk brått lastet ned muzu.tv, hva er dette? Var inne på det etter å ha lastet det ned, og det så ut som noe film/musikk greier.. Noen som vet hvor jeg sletter det hen? Jeg fikk også lastet ned en oppdatering eller hva det var til muzu.tv også.. Men hvis jeg får inn på GAMES mappen inne på xboxèn, så finner jeg der alle spilla ligger, pluss dette programmet. Men det er jo bare en fil, ikke noe oppdatering eller noe, men holder det med å kun slette muzu.tv mappa, med den ene muzu.tv fila? Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 gå på hddn din å slett den der Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 der ligger det kun en fil, ikke noe å se til den oppdateringa jeg lasta ned, men det holder med å kun slette den ene fila på hddèn? Hva er egentlig muzu.tv? Fungerer det ordentlig i norge? Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Slett fila, oppdateringen ligger i 360n system minne du kan slette minnet men da får du updates opå alle spillene dine når du starter dem.. muzu har jeg ikke testa mye holder meg til you tube appen Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 men det holder egentlig å slette muzu.tv fila/mappa da? Orker ikke laste ned alle oppdateringer igjen nå. hehe.. Men det kan vel bare være det vel? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 takk skal du ha =) God jul på etterskudd forresten =) hehe Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 God jul tilbake God jul tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå