FullColor Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Trenger altså hjelp til og kutte webm formatet som blant annet youtube bruker. Prøvde med any video converter, men etter at jeg har kuttet bort det jeg vil så trykker jeg apply\ok men det lagres ikke virker det som, lager inngen kopi noen plass eller forandrer den orginale filen.... Må jeg kanskje convertere for at effekten skal komme i effekt ? og i så fall vil ikke også kvaliteten lide hvis jeg må convertere hele videoen, selv om det er til samme video format\container....altså webm til webm -_- Skjønner ikke at det skal virke så vanskelig og bare kutte bort en bit, har gjort det før med andre video formater, tror jeg gjorde det en gang med windows movie maker.....var lett den gang. Endret 25. desember 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
arthon Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Prøv med et annet redigerings program. Den såkalte "Any Video Converter Freeware: Free Video Converter" er ikke så gratis som de later som. "Gratis" versjonen har begrensinger, kanskje det er en av de begrensingene du har støtt på? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Takk for tipset, kanskje du har rett, merket den var visst ikke så gratis allikevel. Virket som ett dumt program allikevel som ikke gjør det enkelt nok, og bare gir en dum forklaring på sin egen hjemmeside uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå