Bornslip Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Har et lite spørsmål... Når jeg oppgraderer Firmwaren min på t610, vil alle instillinger forsvinne da? Vil det blir mer eller mindre som en master reset? Eller behøver jeg ikke ta backups av ringetoner, bilder osv før en evnt. oppgradering? Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hos noen har det forsvunnet,men hos andre har det ikke,så jeg lurer på om det har noe å si hvordan det gjøres.Hvis du spør de sier de at du må ta backup. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Da jeg oppgraderte min T610 på mandag forsvant alt av bilder, lyd og spill (utenom 2 bilder, 4 lyder og minigolf). Dette gjorde at jeg fikk 2194 kb ledig minne, ganske greit. Det er lurt å ta backup av det du synes er dumt å miste, som for eksempel kontakter, spesielle bilde/lyder/spill og kanskje noen instillinger. Lenke til kommentar
Rank_1 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 forsvinner hele telefonlista di og?) :-? Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Apropo det å ta backup av kontakter, hvis man legger kontaktlista inn på SIM-Kortet, vil de da lagre seg kun med navn og nummer, eller hele fax, mail, tlf hjem, tlf jobb osv regla som SE har på t610 slik at man kan legge de tilbake i tlf minnet fra sim-kortet og få det akkurat slik som man hadde det...? Lenke til kommentar
mascot Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Da jeg oppgraderte min T610 på mandag forsvant alt av bilder, lyd og spill (utenom 2 bilder, 4 lyder og minigolf). Dette gjorde at jeg fikk 2194 kb ledig minne, ganske greit. Det er lurt å ta backup av det du synes er dumt å miste, som for eksempel kontakter, spesielle bilde/lyder/spill og kanskje noen instillinger. Oppdaterte du selv, eller leverte du inn telefonen? Hvor/hvordan? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 for å si det slik... dersom man "flasher" noe så vil som oftest alt det gamle bli kastet vekk og man må legge inn ting og instliinger på nytt... og ny versjon. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hva er nyeste versjon ute nå og hvordan skjekker man hvilken versjon man har? Lenke til kommentar
mascot Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Nyeste firmware er: R1L013 joystick right] [star] [joystick left] [joystick left] [star] [joystick left] [star] Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 hvor fant du den linja der? har du flere? vet det er en uptime linje på nokia.. slik at man ser hvor lenge mobilen er på.. var en fyr som jobbet på ett verksted som viste meg det.. han gikk i klassen min er den på SE også, dvs, uptime info? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå