Gå til innhold

Firmware Upgrade på t610

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg oppgraderte min T610 på mandag forsvant alt av bilder, lyd og spill (utenom 2 bilder, 4 lyder og minigolf). Dette gjorde at jeg fikk 2194 kb ledig minne, ganske greit.

Det er lurt å ta backup av det du synes er dumt å miste, som for eksempel kontakter, spesielle bilde/lyder/spill og kanskje noen instillinger.

Lenke til kommentar

Apropo det å ta backup av kontakter, hvis man legger kontaktlista inn på SIM-Kortet, vil de da lagre seg kun med navn og nummer, eller hele fax, mail, tlf hjem, tlf jobb osv regla som SE har på t610 slik at man kan legge de tilbake i tlf minnet fra sim-kortet og få det akkurat slik som man hadde det...?

Lenke til kommentar
Da jeg oppgraderte min T610 på mandag forsvant alt av bilder, lyd og spill (utenom 2 bilder, 4 lyder og minigolf). Dette gjorde at jeg fikk 2194 kb ledig minne, ganske greit.  

Det er lurt å ta backup av det du synes er dumt å miste, som for eksempel kontakter, spesielle bilde/lyder/spill og kanskje noen instillinger.

Oppdaterte du selv, eller leverte du inn telefonen? Hvor/hvordan?

Lenke til kommentar

hvor fant du den linja der?

har du flere?

vet det er en uptime linje på nokia.. slik at man ser hvor lenge mobilen er på..

var en fyr som jobbet på ett verksted som viste meg det.. han gikk i klassen min

er den på SE også, dvs, uptime info?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...