Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Hei! Jeg leter etter et nytt gaming headset som helst ikke skal dekke til ørene mine helt. Synes det bare er så uvant når jeg snakker på ventrilo, skype etc. Et godt eksempel er razer piranha. (denne har jeg brukt lenge, men har allerede hatt 3 stykker og alle har blitt ødelagt!) Noen som har noen forslag? Gamer for det meste WoW og skyrim. Vil helst ha litt bass og, bra til noen spill. Prisen blir vel maks 1500. Setter pris på svar! Daniel Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 G35 er fint.Ledningen er litt teit :/ det koster 700 på spaceworld nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 G35 er fint.Ledningen er litt teit :/ det koster 700 på spaceworld nå Har sjekka den ut. Den virker bra, men selve hodetelefonen ser så stor ut? Blir det ikke veldig varmt? haha. I tillegg så kan man vel ikke høre sin egen stemme? Prøvde ut en sånn med tett rundt øra, men når jeg snakka hørtes det ut som om jeg hadde tette ører eller noe. Veldig plagsomt... Sikkert en vanesak da. Kanskje jeg skal prøve den ut? Ledningen har faktisk en betydning hos meg, haha. Blir så sinnsykt irretert noen ganger på ledninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Hva med Corsair Vengeance 1500? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 G35 blir veldig tungt og klamt i lengden. Jeg synes det kjennes ut som man får dotter i ørene etter en stund. Er ok lyd for film og musikk, men til gaming blir det for dårlig for min del iverfall. Hører veldig få lyder som jeg hører med andre headsett. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg hører alt, du kan laste ned ett program som att du kan stille alt, jeg føler ikke at det blir tungt og klamt. Du kan også høre stemmen din, du kan også høre stemmen din i headsettet hvis du vil og. Jeg vil si det er det beste til 700. Lenke til kommentar
promotheus Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Du skriver at du vil ha et headset som ikke dekker ørene, MEN, sjekk ut Roccat Kave. Vanvittig god lyd, bass, stenger omverdenen helt ut. Prisen er heller ikke ueffen, ligger vel på rundt 700 kr,- på forskjellige nettsider. Har hatt dette i ei god stund nå, og er kjempefornøyd. John Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Hvis du skal ha mye for pengene, så ville jeg valgt Steelseries Siberia V2. Mvh Quattro123 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Sett på litt reviews osv, og det virker som G35 er veldig bra. Det med at det er tett rundt ørene gjør meg egentlig ingenting når jeg tenker meg om, blir en vanesak. Noen som har noen andre forslag enn G35? Takker for de andre svarene og, men nå ligger vel G35 på nummer en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå