Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Beste gaming hodetelefoner?

Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Hei!

Jeg leter etter et nytt gaming headset som helst ikke skal dekke til ørene mine helt. Synes det bare er så uvant når jeg snakker på ventrilo, skype etc. Et godt eksempel er razer piranha. (denne har jeg brukt lenge, men har allerede hatt 3 stykker og alle har blitt ødelagt!)

Noen som har noen forslag? Gamer for det meste WoW og skyrim. Vil helst ha litt bass og, bra til noen spill. Prisen blir vel maks 1500.

Setter pris på svar!

Daniel :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

G35 er fint.Ledningen er litt teit :/ det koster 700 på spaceworld nå :)

Har sjekka den ut. Den virker bra, men selve hodetelefonen ser så stor ut? Blir det ikke veldig varmt? haha. I tillegg så kan man vel ikke høre sin egen stemme? Prøvde ut en sånn med tett rundt øra, men når jeg snakka hørtes det ut som om jeg hadde tette ører eller noe. Veldig plagsomt... Sikkert en vanesak da. Kanskje jeg skal prøve den ut? Ledningen har faktisk en betydning hos meg, haha. Blir så sinnsykt irretert noen ganger på ledninger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Sett på litt reviews osv, og det virker som G35 er veldig bra. Det med at det er tett rundt ørene gjør meg egentlig ingenting når jeg tenker meg om, blir en vanesak.

Noen som har noen andre forslag enn G35?

Takker for de andre svarene og, men nå ligger vel G35 på nummer en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...