Gå til innhold

Riper i skjerm - Nokia Lumia 800?

Star

Anbefalte innlegg

Hei,

Har brukt min Nokia Lumia 800 i snart 2 uker, og har så langt vært utrolig forsiktig med den - i håp om å unngå riper i skjermen. Dette oppstod imidlertid kort tid etter kjøp av telefonen, på tross av at den har ligget i en softbag - hele tiden. Etter å ha undersøkt skjermen nøye (merker ingen ujevnheter e.l), lurer jeg på om det kan være noe galt med coatingen på glasset. Når skjermen tørkes av med en klut, ser man ingen riper. Så snart det kommer noen fingermerker på, viser det noen tynne streker på høyreside av glasset... Kan dette skyldes feil ved den oleofobiske hinnen? Har lest at dette har vært et problem på andre telefoner, som feks. 3GS. Vurderer virkelig å returnere telefonen.. Det er emm helt hårreisende at den blir så fort stygg (når den tross alt har Gorilla glass) særlig nå min 2 år gamle HTC med plastskjerm ikke har en eneste riper som ligner på avtrykket i Nokia skjermen...

Håper noen har tips eller noe konstruktive tilbakemeldinger - og btw, riktig god jul alle sammen!

edit: forresten noe usikker på om strekene har vært fra dag 1, eller om disse kom i løpet av kort tids bruk (første uken).

Endret av Star
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...