colombo230 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg har to slike filer som jeg vet er en film. Cue-fila er knøttliten mens bin-fila er 799 MB. Hvordan kan jeg få åpnet disse filene og sett denne filmen...? Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 har hørt at man kan åpne den enten med Deamon Tools (husker ikke hvordan skrivdes) der kan du åpne image filer. ellers så virker jo Winimage ganske bra, men det har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Du kan i allefall bruke FireBurner til å brenne det ut, men vet ikke hvordan du kan åpne det ellers... IsoBuster? Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Som wil sier. Gjør deg en tjeneste og last ned denne: http://www.daemon-tools.cc/portal/download.php Lenke til kommentar
YareYare Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 husk å unload driveren du adder med Daemon(daemond?) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Kan enkelt brenne de ut i de fleste brenneprogram, f.eks Nero. Du brenner den minste filen, så ordnes ting automatisk. Simpelt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Vi svarte da deg på VGD..? Bruk Daemon Tools (noe du gjorde tror jeg) og du fant ut at bildet ble forvrengt og lyden var vekke. Jeg sa du skulle sjekke codecs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå