Gå til innhold

Asus N53SV-SX892V vs Asus Zenbook UX31E

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk en Asus N53SV-SX892V til jul, men sitter å lurer på om jeg skal legge til opptil 3 lapper for å få Asus Zenbook UX31E. Jeg har blitt ganske i tvil, og derfor spør jeg dere!

Ja, det er to ganske forskjellige PC'er, med vekt på to forskjellige ting, og dermed vanskelig å sammenligne.

Spør gjerne hvis det er noe mer informasjon dere ønsker for å komme fram til et best mulig svar til meg.

På forhånd, takk :)

Mvh

Tekk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ZenBook har Intel Graphic mens N53SV har GT540, så om du har planer om å spille så er N53SV det beste valget.

Men ZenBook har en fin liten SSD som ikke N53SV har, har så hvis du er student og vil ha fart i sakene så er kanskje dette et bedre valg. ZenBooken har også en god del bedre oppløsning.

Endret av clickz101
Lenke til kommentar

Ja, vet forskjellene i spesifikasjoner osv. Men jeg stusset litt på det med oppløsningen. 1366x768 på N53SV? Stemmer dette? Det var jo latterlig lavt...

Er bare så usikker på hva som er det beste valget. Går siste året på videregående for øyeblikket, og det blir muligens videre studier etter sommeren, men det har vell ikke så mye å si om pc'en er litt tyngre...

Lenke til kommentar

Har tenkt litt mer, og tror jeg går for Zenbook.

Men er det noen mulighet for at det kommer flere Ultrabooks innen slutten av januar?

Har lest litt om 15" Ultrabooks, men det er vell ikke noen sjanse å få se de såpass tidlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...