rinohans1 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 hei. har en alienware M18X med Nvidia gforce GTX560M SLI. har formatert pcen og innstallert windows på nytt, allt gikk smertefritt helt til jeg skulle innstallere skjermdrivere. får opp "denne grafikkdriveren finner ikke kompitabel grafikkmaskinvare" hver eneste gang, det skjer både med drivere som er lastet ned fra nvidia sine sider og drivere som er lastet ned fra dell sine sider. så pcen er pr dags dato helt ubrukelig uten skjermdrivere kan noen vere så snill å hjelpe meg litt med dette på forhånd takk! Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) hei. har en alienware M18X med Nvidia gforce GTX560M SLI. har formatert pcen og innstallert windows på nytt, allt gikk smertefritt helt til jeg skulle innstallere skjermdrivere. får opp "denne grafikkdriveren finner ikke kompitabel grafikkmaskinvare" hver eneste gang, det skjer både med drivere som er lastet ned fra nvidia sine sider og drivere som er lastet ned fra dell sine sider. så pcen er pr dags dato helt ubrukelig uten skjermdrivere kan noen vere så snill å hjelpe meg litt med dette på forhånd takk! Har du vært inne i setup (bios) og valgt SLI Express? Vennligst BmOnline Endret 25. desember 2011 av BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå