Aetius Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Andre har avsluttet sin julekalendervirksomhet for i år, men ikke Akam! Konkurranse: Romjulskalender dag 1 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Verken eller er vel svaret på mpx-antallet. Ser ut som dere har trykket på feil tast på den ene der. Svarte det som var nærmest prisguiden sine specs. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Verken eller er vel svaret på mpx-antallet. Ser ut som dere har trykket på feil tast på den ene der. Svarte det som var nærmest prisguiden sine specs. ..Eller man kunne finne en litt mer "ordentlig" produktside for produktet det her er snakk om, og se hva produsenten sier, som er et av alternativene som blir listet opp. Funker det også. 2 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Verken eller er vel svaret på mpx-antallet. Ser ut som dere har trykket på feil tast på den ene der. Svarte det som var nærmest prisguiden sine specs. ..Eller man kunne finne en litt mer "ordentlig" produktside for produktet det her er snakk om, og se hva produsenten sier, som er et av alternativene som blir listet opp. Funker det også. Da regner jeg med at produktguiden bommet på et tall og jeg svarte riktig alikevel, hehe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Da regner jeg med at produktguiden bommet på et tall og jeg svarte riktig alikevel, hehe. Da har jeg nyheter til deg - det at det skiller 0.1MP mellom det første valget i spørsmål 3 og det som står i prisguiden, har overhodet ingenting med hva som er riktig svar på spørsmålet Ble dog positivt overrasket over svaret da jeg sjekket produsentens sider; hadde regnet med samme tall som min GH2 har ... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Da regner jeg med at produktguiden bommet på et tall og jeg svarte riktig alikevel, hehe. Det er sikkert litt kjipt å allerede nå vite at du ikke har sjangs å vinne? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 .. .. Neida, tror jeg overlever. Har vært mange dager jeg VET jeg ikke vinner, det er dog fordi jeg ikke har deltatt eller gjettet vilt. Uansett: Da fikk jeg i det minste avdekket en feil i prisguiden! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Uansett: Da fikk jeg i det minste avdekket en feil i prisguiden! Nope. Det som står i prisguiden er riktig det. Bare ikke relevant for spørsmålet. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Uansett: Da fikk jeg i det minste avdekket en feil i prisguiden! Nope. Det som står i prisguiden er riktig det. Bare ikke relevant for spørsmålet. Sånn går det når man leser spørsmålet litt fort.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Sånn går det når man leser spørsmålet litt fort.. Klassisk tabbe. Har gjort det mange ganger selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg