knottsau Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Tenker å ta opp noen fag hos privatist. Når må jeg melde meg på for å ta eksamen til våren? Og hvilken dato er eksamenen på? Er den før 4 juni? Er matte, historie og norsk greie fag å lese på egenhånd? Endret 24. desember 2011 av knottsau Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Kan svare deg på når du kan melde deg opp: Neste oppmeldingsperiode er 1. januar til 1. februar 2012. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Du finner eksamensdatoen for sentralt gitt eksamensfag Her. Det er også mulighet å gå inn på --> www.privatistweb.no --> velg fylke --> logg inn --> legg til fag --> søk. Da vil du også se eksamenstidspunktet for faget. Men vær oppmerksom på at eksamensdatoen for alle lokalt gitt eksamensfag er ikke publisert enda. Du finner for eksempel ikke eksamensdatoen for Fysikk 1, men du finner den gjerne for Fysikk 2. Dette er fordi eksamen i Fysikk 1 er lokalt, mens eksamen i Fysikk 2 er sentralt. Jeg anbefaler deg i å forsøke å få tak i eksamenskontoret i fylket ditt etter nyttår, for å finne ut datoene for lokalt gitt eksamener. Jeg er selv interessert i dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå