Eriksendrul Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Ser etter en nettside som har det meste av klær , Alt fra joggebukser til jeans , Singlett og t skjorter til menn , Sko , lue . det meste . Men jeg vil ha det billig jeg driter i mote pent sagt skal bare ha noe "plain" vanlige komfortable fine klær til hverdag , trening osv . Noen tips ? finner liksom ingen sider som har " billige " klær ,. Alt jeg finner er nettsider med merke klær hvor 400-700 kr er billig for en vanlig genser eller bukse ikke at det er så mye penger men husker og ha sett en side hvor du får 2-3 plagg for de summene =) Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Hvorfor ikke bare dra på cubus? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Hva med Nelly.com Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg fant en side som het www.Jiggy.com kjøpte nettop 2 plagg derfra , Ble riktig nok 2 plagg for 1225 kr ikke helt som jeg forventet , langt ifra faktisk men jeg har leita år og dag etter de 2 tinga så jeg slo til alikevell er veldig få som har "den stilen" uansett nelly.com har jeg kikket på og funnet noen interesange ting faktisk , takk for tipse Lenke til kommentar
E Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 masse tilbud her: http://www.plndr.com/ anbefaler den! masse merkeklær på 10%-80% all day! men pass på frakten da Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 masse tilbud her: http://www.plndr.com/ anbefaler den! masse merkeklær på 10%-80% all day! men pass på frakten da Takk fin side . MEn uasnett hva synes dere om disse plaggene ? første gang jeg faktisk har kjøpt klær jeg bryr meg åssen ser ut , er litt sånn joggebukse helt egentlig MA1 Bomber jakke og Premium Vintage Cargobukse Beste klærne jeg finner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå