IntelAmdAti Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Sorry, jeg misforsto i farta. Jeg trodde at du skulle legge ut for ny skjerm, og så få kreditert den gamle når de fikk penger fra posten. Det så litt slik ut siden jeg ikke fulgte butikken sine prosedyrer, butikken trengte aldri noe mer enn en bekreftelse fra posten på at de hadde mottatt den defekte skjermen fra meg før butikken hadde gitt meg ny skjerm eller pengene tilbake. Egentlig skulle jeg ha beholdt den defekte skjermen fra lørdag til tirsdag etter juleferien, og så kontaktet webshoppen og sendt skjermen i retur til dem for så å få tilsendt en ny en i retur. Men jeg ville avhende den defekte skjermen så snart som mulig så posten ikke skulle påstå at skaden var skjedd etter transporten, så jeg laget egentlig litt rot for nettbutikken men de ordnet opp i alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå