Andmy Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Hei!! jeg har et problem her som jeg selv ser på som ganske så stort! Jeg fikk et gavekort på Expert, av mine foreldre på 1000kr, noe de så på som en halv tv! heh men greia er at jeg får en 8" større tv til halve prisen på Elkjøp! Jeg leste litt rundt, og tenkte på dette med at jeg kunne kjøpe noe på expert til 1000kr, og deretter bytte tilbake varen til penger (ettersom expert har angrerett), men dette går tydeligvis ikke, siden de registrerer at jeg betaler med gavekort(ikke helt sikker på dette, så tar gjerne imot tilbakemeldinger) MEN, jeg tenkte at hvis jeg kjøper noe til 4000kr på expert, inkludert 1000 av dem i et gavekort, da må det vel være mulig at jeg får alle pengene tilbake, eller får jeg 3000kr tilbake, og 1000kr i ny tilgodelapp? håper på tilbakemelding, kanskje fra en som har vært borti noe av det samme? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Butikkene er sleipe, så regn med å du får gavekort igjen, frem til du slutter å kjøpe om du er maksimalt uhedig, personlig har jeg aldri vært fan av gavekort, riktignok selv om penger er kjedelig julegave er det langt bedre en gavekort, som gjør valget ennå vanskeligere. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Altså det er tungvint måte og gjøre det på men i værste fall har du ikke tapt noe egentlig , Det du burde prøve er og kansjke skrive på facebook eller spørre venner / familie om det er mulighet " kjøpe " gavekortet om dem allerede skal på Expert. Du kan jo også si at du selger det for 900 kr , ja du taper 100 kr men hvem vil ikke veksle 900 inn i 1000 kr om de alikevell skal ha noe på Expert ? Det værste du kan gjøre er jo og dra til expert og kanskje spørre random folk om de vet hva de skal ha og om de er interesert i og bytte 1000 lapp mot 1000 kr gavekort , ja det kan virke litt frekt for noen men kan også redde deg om du forklarer situvasjonen , MEN om noen sier ja , ikke ta pengene og gå ! pass på at gavekortet fungerer og vær der til de har kjøpt det de skal hvis det skulle skje at kortet ikke fungerer så kan du bli ufriviligg Kriminell , jeg klarte og gjøre dette på Lefdal faktisk , Spørte en random kunde om han var interesert i og bytte 500 kr i kort mot cash og det fungerte fint Lenke til kommentar
Andmy Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 Det værste du kan gjøre er jo og dra til expert og kanskje spørre random folk om de vet hva de skal ha og om de er interesert i og bytte 1000 lapp mot 1000 kr gavekort , ja det kan virke litt frekt for noen men kan også redde deg om du forklarer situvasjonen , MEN om noen sier ja , ikke ta pengene og gå ! pass på at gavekortet fungerer og vær der til de har kjøpt det de skal hvis det skulle skje at kortet ikke fungerer så kan du bli ufriviligg Kriminell , jeg klarte og gjøre dette på Lefdal faktisk , Spørte en random kunde om han var interesert i og bytte 500 kr i kort mot cash og det fungerte fint Skulle gjerne gått på expert og spurt random folk, men jeg er redd jeg ikke har baller nok til det! jeg tror nesten jeg får dra på expert og kjøpe en tv til 4000 kroner, og deretter komme tilbake dagen etter og prøve å bytte. får jeg tilbake et nytt gavekort på 1000kr har jeg likevel ikke tapt noe, så hvorfor ikke Lenke til kommentar
E Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Det værste du kan gjøre er jo og dra til expert og kanskje spørre random folk om de vet hva de skal ha og om de er interesert i og bytte 1000 lapp mot 1000 kr gavekort , ja det kan virke litt frekt for noen men kan også redde deg om du forklarer situvasjonen , MEN om noen sier ja , ikke ta pengene og gå ! pass på at gavekortet fungerer og vær der til de har kjøpt det de skal hvis det skulle skje at kortet ikke fungerer så kan du bli ufriviligg Kriminell , jeg klarte og gjøre dette på Lefdal faktisk , Spørte en random kunde om han var interesert i og bytte 500 kr i kort mot cash og det fungerte fint Skulle gjerne gått på expert og spurt random folk, men jeg er redd jeg ikke har baller nok til det! jeg tror nesten jeg får dra på expert og kjøpe en tv til 4000 kroner, og deretter komme tilbake dagen etter og prøve å bytte. får jeg tilbake et nytt gavekort på 1000kr har jeg likevel ikke tapt noe, så hvorfor ikke spurt noen venner eller noen i familien om de vil kjøpe gavekortet da? jeg fikk en venn til å kjøpe mitt i fjor. Lenke til kommentar
Andmy Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 blir vel noe sånt jeg gjør men føler det er litt slemt å selge en gave jeg fikk av mine foreldre. hah Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Mødre og fedre pleier å være medgjørlige ved salg av gavekort 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 blir vel noe sånt jeg gjør men føler det er litt slemt å selge en gave jeg fikk av mine foreldre. hah ser den at du kanskje ikke tør og spørre random folk Men uansett så spør og mas på venner og kjente og si at det hadde vært en kjempe tjeneste om du fikk ordna det 8 tommer er tross alt 8 tommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå