Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplisert Jente


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gang må være den første. Hva er det verste som kan skje?Jeg tror at du har forspilt den sjansen du en gang hadde. Jernet er kjølnet.

 

Dette ga meg mye mot... =)

 

Komplisert jente? Nei, dette er en gutt som er alt for komplisert for sitt eget beste.

 

Nå er det vel en blanding spør du meg, en gutt som ikke har erfaring og ikke vet hvordan/hva han skal gjøre, og jenta som gjør gutten usikker.

 

Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187

Lenke til kommentar

Good luck!

 

Da var ihvertfal første steget tatt, snakke med hun. Var egentlig helt tilfeldig, var på butikken sammen med moren min, og møtte de to mens jeg stod utenfor og ventet. Hun og søsteren kom bort til meg og vi begynte å snakke litt, men så kom moren min og måtte jeg jo gå. Snakket jo i noen minutter, ihvertfall. Møtte de litt senere igjen (Hun jeg liker begynte å le og vinke som helvette) og når vi krysset veier fikk jeg en klem av hun andre.

 

Selvsikkerhet: +1

 

Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Smart gutt du :)

 

Ikke la dette ta opp for mye av tiden din, du er en smart ung herremann, og det merker jeg vet din evne til å reflektere og analysere. Du kan tenke over det her så mye du vil, men da ender du opp med å bli en sosial robot, som bærer på angst for hva du skal si og ikke si.

 

Dere har en spøkefull tone, utnytt den! Hver deg selv, lek med hun, legg hun forsiktig i bakken som du pleier, hold blikkkontakten, og kyss hun.

 

Utnytt noe dere har til felles, en felles lekse? innlevering? slapp av sammen over lekser, se en film sammen, kødd rundt på artige. Og når tidspunktet er rett, når dere ligger tett, bare se hun i øynene, hvis hun holder blikket, så er det bænkers. etter det første kysset er det ikke noe tvil, MEN KYSSING MÅ TIL MIN BROR.

Lenke til kommentar

Smart gutt du :)

 

Ikke la dette ta opp for mye av tiden din, du er en smart ung herremann, og det merker jeg vet din evne til å reflektere og analysere. Du kan tenke over det her så mye du vil, men da ender du opp med å bli en sosial robot, som bærer på angst for hva du skal si og ikke si.

 

Dere har en spøkefull tone, utnytt den! Hver deg selv, lek med hun, legg hun forsiktig i bakken som du pleier, hold blikkkontakten, og kyss hun.

 

Utnytt noe dere har til felles, en felles lekse? innlevering? slapp av sammen over lekser, se en film sammen, kødd rundt på artige. Og når tidspunktet er rett, når dere ligger tett, bare se hun i øynene, hvis hun holder blikket, så er det bænkers. etter det første kysset er det ikke noe tvil, MEN KYSSING MÅ TIL MIN BROR.

 

Tja, for min del går det helt greit altså. Nå har jeg ihvertfall "lyst" til å dra til skolen, siden da har jeg noe å glede meg over, for å si det på den måten.

 

Vi har en spøkefull tone ja, men ikke så veldig "lekete" tone lenger. Det hender jo noen ganger hun forsatt prøver å huke meg eller tulleslå meg, men that's it.

 

Vi går jo på forskjellige trinn, så vi har ikke noe til felles egentlig, siden vi har helt forskjellige lærere og.

 

Uansett; Jeg har snakket med hun, hatt litt ordentlig samtale, men med litt tullete tone. Altså mer spøkete enn alvorlig, men hun smiler jo alltid hvis jeg snakker med hun. Har ikke spurt henne enda, men har ihvertfall hatt mer kontakt med henne. Det ender som regel opp at en av oss går vekk, smilende altså. Idag spurte jeg foresten om noe, med en spøkefull tone, og da ledde hun jo. Vennen min gjorde eller spurte akkurat det samme litt senere, og da ledde hun ikke og bare gikk, selvom de er litt kjente de også, så det var litt morsomt/fint å se egentlig.

 

Har forresten også begynt å ha mer kontakt med andre jenter. For eksempel, søsteren og en venninne gir jeg klem hver gang jeg ser dem, og snakker litt med dem, så det blir nok lettere å spørre denne jenta ut nå.

 

^Beklager rotete post, men bare skrev det som kom opp i hodet mitt, hehe.

 

Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187

Lenke til kommentar

 

Har forresten også begynt å ha mer kontakt med andre jenter. For eksempel, søsteren og en venninne gir jeg klem hver gang jeg ser dem, og snakker litt med dem, så det blir nok lettere å spørre denne jenta ut nå.

 

Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187

 

Dropp klemmene hver gang du ser dem. Det har aldri gjort noe annet (for meg) enn å føre meg dypt inn i friendzone...

Lenke til kommentar

 

Har forresten også begynt å ha mer kontakt med andre jenter. For eksempel, søsteren og en venninne gir jeg klem hver gang jeg ser dem, og snakker litt med dem, så det blir nok lettere å spørre denne jenta ut nå.

 

Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187

 

Dropp klemmene hver gang du ser dem. Det har aldri gjort noe annet (for meg) enn å føre meg dypt inn i friendzone...

 

Tja, det du sier stemmer nok, men for min del er det ikke så farlig. Jeg har eller viser heller ikke interesse for disse to jentene, samtidig som de er gode venner med jenta jeg liker. Kan sikker bli bedre kjent med jenta hvis jeg blir kjent med disse også. Også har jeg hørt før at "Jenter vil ha de de ikke kan få".

 

Anyways, nå er jeg egentlig ikke så redd for det å bli avvist hvis jeg spør, men det er mer slik at "det de andre synes om meg", hvis dere skjønner. Da blir det sånn "Åh, har du endelig begynt å snakke med jenter?" eller "Flørter med 8. klassinger nå eller?". Bryr meg egentlig ikke, men tja.

 

Har tenkt til å spørre noe som for eksempel.. "Skal dere til byen snart igjen? Da kan jeg gjøre meg klar til å <tilfeldigvis> møte dere som sist. Neida, men hvis dere skal så kan jeg bli med hvis du vil, eller så kan du og jeg finne på noe alene =)" eller noe lignende. Hvis jeg eventuelt ikke klarer å spørre jenta kan jeg jo alltids spørre søsteren om de begge to skal til byen snart, og om jeg kan joine de to. Da er vi heller ikke alene, og er det heller ikke mulighet det blir kleint. Søsteren har kjæreste så det blir uansett ikke noe mellom oss.

 

^rotete post

 

Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...