Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplisert Jente


Anbefalte innlegg

+1, Krølle.

 

TS, tørr jeg spørre hvorfor du insisterer på å gjennomgå hvert eneste aspekt ved denne saken? : p

Dagene går. Livet er skummelt noen ganger, men jeg foretrekker å kalle det spennende. Du kommer til å havne i massevis av situasjoner i livet der du har langt fra komplett kjennskap til konsekvensene av handlingene dine.

 

Jeg begynner jo nesten (hehe) å skjønne at du er en tenker, og det er ingen dårlig egenskap. Det er altfor mange unge (og eldre) i dag som tar viktige valg uten å tenke over resultatet. Men noen få ganger kan det være lurt å skru av analysemikroskopet og bare hoppe i det, og jeg synes dette høres ut som en av de gangene :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

+1, Krølle.

 

TS, tørr jeg spørre hvorfor du insisterer på å gjennomgå hvert eneste aspekt ved denne saken? : p

Dagene går. Livet er skummelt noen ganger, men jeg foretrekker å kalle det spennende. Du kommer til å havne i massevis av situasjoner i livet der du har langt fra komplett kjennskap til konsekvensene av handlingene dine.

 

Jeg begynner jo nesten (hehe) å skjønne at du er en tenker, og det er ingen dårlig egenskap. Det er altfor mange unge (og eldre) i dag som tar viktige valg uten å tenke over resultatet. Men noen få ganger kan det være lurt å skru av analysemikroskopet og bare hoppe i det, og jeg synes dette høres ut som en av de gangene :)

 

Jeg jobber som salgskonsulent, og der skal jeg jo gå gjennom alt en potensiell kunden sier, så jeg er ganske vant til å gå gjennom alt, og tenke gjennom alt nøye. Dårlig vane kan du si hehe ;)

 

Jeg får uansett ikke spurt henne i helgen siden som jeg sa tidligere, har hun det litt komplisert med internett. Morsomt å se at alle bare gi råd (Ikke bare til meg) men aldri lurer på hvordan jeg eller jenta er :p

 

Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187

Lenke til kommentar

Ett spørsmål, er dette en populær jente som har mange å velge mellom?

 

Tja, det er et vanskelig spørsmål egentlig, akkurat nå er det ikke akkurat delt opp i "populær" og "nerder" hvis du skjønner. Hvis jeg ville delt opp i grupper, fra 1 til 3, ville hun vel vært i den vanlige gruppe 2. Hun henger dog med gruppe 1 folk, som er venninnene hennes. Kan vel si at hun har litt ekstra valg, med tanke på utseendet hennes, og "formene" hvis du skjønner. Et lett mål for playere for å si det på den måten.

 

Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187

Lenke til kommentar

TS: Hehe, ser den, ja. Så var det dette med å skille jobb og privatliv :p

 

Mja, vi får nå en viss idé om hvordan dere er ved å lese det du skriver. Vi prøver vel egentlig å banke inn i deg noen tips som vi vet funker i mange tilfeller :!:

 

Men uansett, i løpet av mandag eller senest tirsdag så forventer jeg å høre hvordan det gikk når du spurte henne om hun ville finne på noe :tease:

Lenke til kommentar

TS: Hehe, ser den, ja. Så var det dette med å skille jobb og privatliv :p

 

Mja, vi får nå en viss idé om hvordan dere er ved å lese det du skriver. Vi prøver vel egentlig å banke inn i deg noen tips som vi vet funker i mange tilfeller :!:

 

Men uansett, i løpet av mandag eller senest tirsdag så forventer jeg å høre hvordan det gikk når du spurte henne om hun ville finne på noe :tease:

 

Jupp, vanskeligere enn jeg trodde, spesielt når jeg skal på intervju imorgen hehe.

Jeg skal nok ha spurt henne iløpet av neste uke, ja.

 

Hvis jeg av en eller annen grunn aldri får spurt henne, har jeg sagt til meg selv at jeg kommer til å fortelle følelsene mine som jeg har. Men jeg går utifra at jeg får spurt henne og klarer å fortelle henne om følelsene mine på en date ;)

 

Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

TS: Hehe, ser den, ja. Så var det dette med å skille jobb og privatliv :p

 

Mja, vi får nå en viss idé om hvordan dere er ved å lese det du skriver. Vi prøver vel egentlig å banke inn i deg noen tips som vi vet funker i mange tilfeller :!:

 

Men uansett, i løpet av mandag eller senest tirsdag så forventer jeg å høre hvordan det gikk når du spurte henne om hun ville finne på noe :tease:

 

Jupp, vanskeligere enn jeg trodde, spesielt når jeg skal på intervju imorgen hehe.

Jeg skal nok ha spurt henne iløpet av neste uke, ja.

 

Hvis jeg av en eller annen grunn aldri får spurt henne, har jeg sagt til meg selv at jeg kommer til å fortelle følelsene mine som jeg har. Men jeg går utifra at jeg får spurt henne og klarer å fortelle henne om følelsene mine på en date ;)

 

Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187

Vær så snill ikke fortell følelsene dine på første "date".

Lenke til kommentar

TS: Hehe, ser den, ja. Så var det dette med å skille jobb og privatliv :p

 

Mja, vi får nå en viss idé om hvordan dere er ved å lese det du skriver. Vi prøver vel egentlig å banke inn i deg noen tips som vi vet funker i mange tilfeller :!:

 

Men uansett, i løpet av mandag eller senest tirsdag så forventer jeg å høre hvordan det gikk når du spurte henne om hun ville finne på noe :tease:

 

Jupp, vanskeligere enn jeg trodde, spesielt når jeg skal på intervju imorgen hehe.

Jeg skal nok ha spurt henne iløpet av neste uke, ja.

 

Hvis jeg av en eller annen grunn aldri får spurt henne, har jeg sagt til meg selv at jeg kommer til å fortelle følelsene mine som jeg har. Men jeg går utifra at jeg får spurt henne og klarer å fortelle henne om følelsene mine på en date ;)

 

Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187

Vær så snill ikke fortell følelsene dine på første "date".

 

Nei, mente ikke på første date nei :p Det ville jo vært utrolig kleint dersom hun ikke hadde sett på det som en date.

 

Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187

Lenke til kommentar

Ignorere meg for det meste er gøy det. Hun gikk bare forbi noen ganger og smilte og sa noe kødd siden hun holdt på med venninna si. På den ene siden så skjønner jeg det ikke, mens jeg egentlig gjør akkurat det samme selv, så tja.

 

Burde jeg forresten uroe meg når jeg hørte at hun sa til en venninne som er forelsket i en gutt hun ikke kan få, at det finnes mange fisker ut i havet?

 

Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187

Lenke til kommentar

Tja, har enda ikke fått spurt. Hun har hatt på den søte lua, og hadde egentlig lyst å gi et kompliment om det, men siden hun aldri er alene tørte jeg ikke, spesielt når hun alltid henger med en "bitch/cockblocker" blir det veldig vanskelig. Hun har dog kikket på meg veldig mye når jeg snudde meg, og var ganske stille når jeg gikk forbi, og vi fikk en del øyekontakt som varte litt lengre enn vanlig, men vi snakker egentlig ikke med hverandre, hilser ikke en gang. Blir nok ikke noe på meg denne helgen, dessverre, men får håpe jeg får sjansen til å snakke med hun neste uke da... =)

 

Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187

Lenke til kommentar

Fader for en merkelig jente det der var a!

 

Tja, dette var egentlig bare halvparten av det hele som har skjedd. Det har skjedd mye mer enn det jeg har skrevet her, men det er litt mindre viktige detaljer egentlig. Er glad for at jeg har en veldig stressende jobb, da får jeg tenkt på noe annet enn henne hehe :p

 

 

Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hvis du er 14 år så har du jo en større grunn for og droppe henne!

Må si meg enig her. Jeg ser for meg at dette "spillet" dere driver med vil vare i et par år, så blir du rejected og ødelagt i ett år. Enten så liker hun deg ikke, eller så liker hun deg, men da begynner hun å bli lei av å vente.

Lenke til kommentar

Hvis du er 14 år så har du jo en større grunn for og droppe henne!

Må si meg enig her. Jeg ser for meg at dette "spillet" dere driver med vil vare i et par år, så blir du rejected og ødelagt i ett år. Enten så liker hun deg ikke, eller så liker hun deg, men da begynner hun å bli lei av å vente.

 

Tja, nå tror jeg egentlig ikke hun leker med meg. Hun har ihvertfall ingen grunn til å gjøre det, hun er ikke en sånn typisk "bitch", har ikke hatt kjæreste før, osv. Hun har nok vært interessert i meg, med tanke på at hun har lagt meg til på MSN, Skype, spurte hva jeg skulle idag og så videre, men dette er jo 1-2 måneder siden, og jeg har bare vært så dum og ikke skjønt signalene. Hun ser jo forsatt litt interessert ut, men hun har på en måte blitt som om hun ikke kjenner meg, som om hun er litt usikker. Hver gang hun er i nærheten, og jeg snur meg, ser hun alltid på meg med et beskjedent blikk og snur seg vekk med en gang.

 

Jeg gir dett litt tid, og eller så dropper jeg henne bare..

 

Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...