AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Yaay. Akkurat nå ble jeg vel ganske glad, for gutten hun flørtet veldig mye med tror jeg neppe har følelser for jenta uansett, for han flørter ganske mye med andre jenter. Pluss at han er i et forhold med ei annen en, noe jeg nettopp fant ut. Uansett så er det forsatt ingen ting jeg kan gjøre nå, men skal ihvertfall spørre jenta ut når jeg kommer på skolen. Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Nå ser jeg foresten at jeg faktisk glemte å spørre om noe :S Når dere leser om oppførselen hennes, hvordan ville dere tolket? Er hun interessert i meg? Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg tror også at hun er interessert i deg, men siden du ikke har tatt noe initiativ har hun blitt litt usikker og holder andre alternativer åpne 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Fikk ikke spurt henne på skolen idag fordi jeg klarte å miste noe dyrt til vennen min, men fant det heldigvis igjen da. Uansett, hun var litt stille idag for å si det sånn, men hun fniste sammen med en venninne (Ikke av/for meg, var noe de tullet med før). Vi har ikke snakket sammen, men hadde blikkontakt for det meste. Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Hva er noen typiske tegn på at en jente liker en gutt? Spesielt i den alderen, for hun er jo forsatt ganske ung, og er jo ikke alltid sikkert det er ment flørtete, hvis du skjønner. Tørte heller ikke å spørre idag, men når jeg snudde meg og hun visste at jeg var til stedet, så hun alltid på meg, og kikket bort når jeg så på henne. Vi fikk også blikkontakt når vi gikk forbi hverandre, og hun fniste. (Ikke pga meg dog, hun var sammen med venninner) Hun sparket jo for eksempel til meg veldig mykt, men det gjorde hun også mot andre gutter, så tja. Kan forresten nevne at en eller annen gang for noen måneder siden spurte hun hvem jeg likte og så videre, jeg bare sa at det var en på skolen, og spurte henne, hun svarte bare en i klassen og en på en annen skole. Eller at hun ba meg om å kommentere et bilde av henne, der jeg kommenterte at hun var dritpen, og hun sa at jeg var herlig. =) Beklager for litt rotete innhold her. Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Generelt kan vi si at ei jente kan være interessert når hun virker som om hun har lyst til å være sammen med deg, ler høyt av vitser og vil høre hva du mener om en sak, for eksempel. Dette kan jo også bety flere ting, men man vet aldri sikkert. Det finnes masse bøker om emnet. Jeg ble nettopp ferdig med Kunsten å lese tanker. Der tar forfatteren opp mange tegn som man sender ut og oppfatter underbevisst. Jeg vil dog ikke anbefale deg å begrave deg i bøker. Det beste er å prøve seg fram selv og stadig tøye strikken lengre. Endret 5. januar 2012 av Zarac Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg hadde omtrent samme problemet da jeg var på din alder (er et år eldre )Hun oppførte seg som om hun likte meg på skolen, blikk, flørting osv. også var hun helt annerledes på face. Som de andre sier så er det viktig at du tar litt initiativ her, jeg ventet for lenge og ble sittende i vennesonen (hurra ) Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 TS! Nå må du slutte å tenke så mye her Som Zarac skriver så er det skrevet massevis av bøker om dette, og nå har du etter min mening fått svar på de viktigste spørsmålene dine, så det eneste som gjenstår nå er å kjøre på! Alle tingene vi gjør (jenter og gutter) er ikke nødvendigvis så gjennomtenkte bestandig. Vi handler jo også mye på impulser i hverdagen. Jeg synes du skal stoppe å analysere i hjel henne og alt hun gjør med en gang, og bestemme deg for at i morgen skal du f*** meg be henne på en deit Enten så går det bra (du får positiv respons fra henne), eller så går det bra (du har fått med deg massevis av nyttige erfaringer du kan bruke når du treffer jenter i fremtiden) Er det ikke litt spennende å kjenne at det kribler? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Tja, jeg tenker vel mye om fordi det er litt rart at noen liker "meg" littsom. Jeg er høy og ser helt grei ut, ganske kjekk og sånt, men jeg har aldri i mitt liv hatt venninner eller hatt kontakt med jenter, utenom hvis jeg spurte om lekser eller lignende, hvis du skjønner. Hun har også kommet inn i "fjortissfasen" hvis du vet hva jeg mener, er litt bitchete og sånt, køddete, og frekk på nettet på statuser på Facebook. Akkurat nå er hun altså ikke den lille søte og omtenksomme jenta som jeg forelsket meg i :S Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187 Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Mjo, den tanken om hvorfor hun egentlig liker meg har jeg selv tenkt noen ganger. Men så vil jeg heller aldri kunne se meg selv gjennom jentas øyne, så det gidder jeg ikke å tenke på hvis jenta allerede har uttrykt at hun liker meg Joda, fjortisfasen er ikke bestandig like sukkersøt. Nå har ikke jeg analysert hvordan fjortiser typisk oppfører seg, men de gjør nå mye rart inkl. ting de egentlig ikke mener men som tvinges fram av andre faktorer. Jeg har sett folk ta helomvending i hvordan de oppfører seg med en gang det har kommet andre mennesker inn i rommet. Poenget mitt er at det som teller er jo hvordan hun behandler deg. Jeg tror du vil bli mye sikrere på disse tingene etter en liten deit Uansett om du vil bli sammen med henne eller ikke, så kan jo en deit være morsomt i seg selv. EDIT: Det manglet en "n". Endret 7. januar 2012 av mariu1519 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Kan si litt av erfaring da om det skulle hjelpe, både som hovedrolle og bare seer på andres forhold. Det er veldig normalt for venner å være slik dere er, hvertfall slik jeg har sett det. Det som viser om hun er interessert er hvordan dere snakker sammen, blikkontakt og generelt kroppspråket hennes. Slik som jeg ser det her da, har hun mange gutter å velge mellom? Hun rater deg mindre enn andre på utseendet, men hun flørter med deg i tillegg. Da kommer jeg til å tenke, er du helt sikker på at dette ikke bare er vanlig kompis fakter. Føler du overtenker noe i granskaugen, som da kan forandre litt på hvordan denne "kjærlighetshistorien" ser ut. At du føler du snakker med en mer eller mindre analfabet på facebook, er ikke bra. På nett er det som oftest der man snakker om alt, spesielt i den alderen. Og som du selv sier at hun er på vei inn i fjortiss fasen, så ville hun hvertfall snakket mer om hun virkelig var interessert tenker jeg da. En ting til, du er for treg. Du må gjøre noe, du må kjempe. Hvorfor skulle hun velge deg? Du må gi henne noe å gå etter, ikke være den som alltid er der for hun. Spesielt må du begynne å være med hun, at du tenker på forhold før du har vært med hun skikkelig er igjen bare absurd. For å si det enkelt, da hadde det ikke vart lenge. Og å be henne ut kun dere to, er du sikker på at du er klar for det? Du sier at du er sjenert, å holde en samtale gående da kan bli litt vanskelig/kleint. Jeg ville heller startet med en gjeng på 4-5 stykker, så blir du mer kjent med hun før du tar det litt videre. For meg bestemte jeg for en god stund siden at forhold ikke var noen særlig vits på ungdomsskolen, og har fulgt det. Føler bare det blir så mye drittslenging og slikt når det eventuelt blir slutt. Så pass på om dere skulle ende opp sammen, velg ordene dine forsiktig. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Ja, jeg skjønner det. Men problemet er at hun er absolutt aldri alene[..] Be om å være alene. Det er faktisk ikke vanskeligere. Joda, det er en utrolig vanskelig ting å gjøre, men det er å slå tusen fluer i en smekk. Samtidig gir det gode signaler. Edit: Å ikke hopp derfra til å kysse henne eller be henne med på kino med hjemmekos etterpå. Forresten. Det er nok at dere har hatt en liten femsekunders prat på tomannshold og nå har brutt denne grensen. Bryt så denne grensen oftere og kun fordi du kan, og finn ut hva som er der. Sålangt har dere hverken flørtet, hatt en skikkelig samtale eller i det hele tatt blitt kjent med hverandre. Joda, kanskje flørting. Det er i alle fall en type flørting som holder dere begge fast i sandalen. Flørting er intens og ensrettet. Å sparke alle i bena, i tillegg til deg, er ikke mye til flørting. Det er å behandle alle likt på en dårlig måte. Endret 7. januar 2012 av cuadro Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 På nett er det som oftest der man snakker om alt, spesielt i den alderen. Og som du selv sier at hun er på vei inn i fjortiss fasen, så ville hun hvertfall snakket mer om hun virkelig var interessert tenker jeg da. Ikke nødvendigvis. Folk kan like gjerne være redd for å snakke med en de liker eller reservere seg fra å snakke med dem. Det kommer an på personen. En ting til, du er for treg. Du må gjøre noe, du må kjempe. Hvorfor skulle hun velge deg? Du må gi henne noe å gå etter Enig. For meg bestemte jeg for en god stund siden at forhold ikke var noen særlig vits på ungdomsskolen, og har fulgt det. Føler bare det blir så mye drittslenging og slikt når det eventuelt blir slutt. Så pass på om dere skulle ende opp sammen, velg ordene dine forsiktig. Forhold på ungdomsskolen kan også være morsomme og tilby mange gode erfaringer. Det er ikke noe kos å miste den første "ordentlige" kjæresten sin senere, fordi man ikke hadde noe erfaring tidligere fra forhold. Erfaring med forhold kan være like viktig selv om begge to i et forhold liker hverandre kjempegodt. Ang. drittslenging så vil det bestandig være idioter som slenger drit, og det gjelder hele livet. Det beste man gjør er å la de seile sin egen sjø og drite i dem. Generelt sett så vil tiden uansett vise hvem som er virkelige venner og hvem som ikke er det. Hvis man er redd for drittslenging så kan man nesten like gjerne ligge inne og se på en god TV-serie, synes nå jeg Jeg sier ikke at det er lett å takle slike folk, men det trenger ikke å være vanskelig heller Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ved og sitte bak pc skjermen og flørte.. det kan jeg si deg, hjelper ikke en dritt! veit alt om det, ta og spør hun ut! Såklart du må manne deg opp, men du kommer til og tjene på det! For og gjøre det enkelt! Det er bedre å angre det man har gjort, enn å angre det som aldri ble gjort 3 Lenke til kommentar
AfrikanskGentleman Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Snakk med henne ofte på skolen, les kroppsspråk (det fungerer). Hvis hun etter en stund tar initiativet til å snakke med deg, enten på facebook eller IRL så viser hun jo interesse Ang. Kroppsspråk, tar hun seg i håret når du snakker med henne osv? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Hun tar seg ikke å håret, nei. Jeg føler forresten at dere gir meg svar uten at jeg har gitt dere nok informasjon, siden jeg ikke forventet å få så lange og gode svar, så her kommer jeg med litt ekstra. På KG har jeg forresten en lik tråd egentlig, der førsteposten min var på gode 1500 ord. Før i tiden, rett etter vi ble kjent med hverandre på ekte, prøvde alltid en venninne av henne å si noe. Det startet med at hun kom til meg og spurte "Heter du ..?" når plutselig jenta kom og holdt henne på munnen og sa at det ikke var noe, og at hun ikke skulle si noe. Senere spute jeg hva det var, og hun bare sa at hun lurte på om jeg var XX, men at hun ikke fikk lov å spørre det av YY. Dette foregikk vel i en uke eller 3, at hun gikk til meg for å spørre ting, når jenta kom og holdt henne for munnen, og de fniste avgårde. Venninnen fikk tydeligvis ikke si noe til meg. Den samme venninne har også spurt meg en gang om jeg likte jenta, men siden det var 10+ mennesker rundt oss og hørte på smilte jeg bare og sa nei. Hun har også noen uker senere sagt til meg, mens jeg gikk til kompisene mine (Jeg må gå forbi klasserommet dems) at jenta jeg liker, likte meg. Hun visket dette, og jeg bare smilte og forsatt å gå. Senere på dagen, når jeg kom hjem spurte jeg angående dette, og hun bare sa "åjaa, det var bare kødd sa det til andre gutter og". I denne tidsperioden, har jenta jeg liker, også dyttet en venninne av henne på meg ganske ofte, og etter skolen en gang, spurte hun om jeg likte dette. Da sa hun plutselig at jeg likte denne venninnen av henne, og jeg bare sa nei. Hun har da også nevnt at vi ville vært et fint par. Jeg kan egentlig dele jenta opp i perioder. Del 1 var der vi kun chattet, og fikk bittelitt blikkontakt med hverandre i gangen og sånt, men sa aldri noe til hverandre. I denne perioden var jenta jeg likte også ganske mye i nærheten av meg, sannsynligvis på grunn av meg. For eksempel hvis jeg var langt borte på fotballbanen kom hun ditt og gikk rundt banen med en venninne, og så tilbake. Eller hvis jeg snakket med en gutt hun kjente, kom hun ditt med en gang. Så er det del 2, der ble vi litt kjent med hverandre gjennom noen felles bekjent, og snakket litt sammen, men ikke mye. Vi smilte litt til hverandre og sa hei og sånt, men begge to var egentlig litt flaue og beskjedne. I denne perioden skjedde alt det jeg nevnte ovenfor, som er 2 måneder siden eller noe sånt. Og så del 3, der hun er veldig tøysete og flørtete, også med andre gutter, men jeg merker at hun erter meg mest. Noen ganger er hun helt care, men jeg merker at hun er veldig stille, sitter alene og stirrer i bakken, men hvis jeg kommer og har vært i nærheten, reiser hun seg og begynner å fnise med en venninne og går rundt, som om hun prøver å tøffe seg litt egentlig. Denne perioden begynte vel egentlig 2-3 uker før juleferien. Kan også nevne at det er vanskelig for meg å få kontakt med henne på Facebook, dere sier at jeg bør sende melding der for å spørre hun ut, men problemet er at hun har ikke internett hjemme. Når hun er på besøk hos broren sin eller en venninne har hun det, men det er jo ikke ofte. Hvis jeg tenker på det, så skjønner jeg jenta litt. Tror egentlig hun bare er seg selv, og at det er slik hun er, men hun har ikke tørt å vise det før nå..? Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Glemte å si at i periode 2, når hun sa at jeg passet sammen med søsteren, har hun også spurt meg hvem jeg likte. Jeg bare svarte at det var en på skolen, og spurte hun. Da sa hun at det var en i klassen, og en på en annen skole. Vet ikke om hun er/var det, eller bare sa det for å få meg missunnelig eller lignende. Postet av anonym: 6d4850405870abe19f405691d72d5187 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Du kan analysere hvert svar fra henne, hver handling hun gjør eller hver ting hun sier, men du vil ikke vite noe for sikkert med mindre du faktisk tar initiativet. Det verste svaret du kan få om du spør henne ut, er et nei. Da har du fått nyttig erfaring, og kan gå videre. Dersom hun sier ja, har du muligheten til å bli bedre kjent på tomannshånd. Med andre ord vil du uansett tjene på det. Vær forberedt på et negativt svar, og se på alt annet som en bonus. At hun nevnte at hun liker en annen gutt på en annen skole er ikke dette noe du må tro på. Dette er en naturlig forsvarsmekaniske fra hennes side. Du ville ikke selv si hvem det var du likte. Hvorfor skulle du tro at henne kom til å gjøre det? Jenter i den alderen, og tro meg, er ikke de som tar det første steget. De er vant til å se gutter som på filmer steller i stand de mest romantiske øyeblikkene. Jenter vil bli spurt ut, de vil ikke spørre. Istede hinter de. Endret 7. januar 2012 av Krølle 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå