the_man_v.k Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 trenger et nytt skjermkort til min pc for min gamle er for svak til og kjøre mw3 og bf3. så trenger et nytt et, den må passe inni dette kabinnette og pris ikke over 2000,- vil helst ha et billig kort. den må kunne kjøre bf3 og mw3 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Gigabyte GeForce GTX 560 1GB PhysXPCI-Express 2.0, "OC Version", GDDR5, 2xDVI, miniHDMI, "WindForce 2X" Kanskje? Nå er jo det skjermkortet helt greit, men neppe noe super spillskjermkort. Nvidia GTX 570/HD 6950 blir muligens for dyrt, så hvis GTX 560 er minimal oppgradering så er det bedre å vente. Endret 24. desember 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 dette skal vel passe: XFX HD 6950 2GB du får vel 1GB versjonen til 1900kr, det er ikke forskjell i ytelse, men det er bare 100kr billigere, hehe GOD JUL Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 vill den funke til mitt bruk eller vil bare høre hva dere synes Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 vill den funke til mitt bruk eller vil bare høre hva dere synes oi, det var dyrt for et GTX 560 kort det skal virke men hvis du er oppe i den prisklassen er dette bedre Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 vill den funke til mitt bruk eller vil bare høre hva dere synes oi, det var dyrt for et GTX 560 kort det skal virke men hvis du er oppe i den prisklassen er dette bedre okei men må se hvilken av dem jeg blir og bestille. bestiller etter nyttår, vil se om det kommer noen andre forslag før jeg bestiller Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) er noen av disse kortene bra evga asusSapphirehis xfx en kompis av meg sa at dem ville funke men vil høre om noen av dem er bra Endret 25. desember 2011 av the_man_v.k Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 er noen av disse kortene bra evga asusSapphirehis xfx en kompis av meg sa at dem ville funke men vil høre om noen av dem er bra ikke gå for Evga kortet, ytelsen måler seg ikke med prisen i det heletatt Asus kortet er det beste av dem, du får det sterkere GTX 560 Ti DC II "TOP" til samme pris hos dustinhome resten er bare de samme, men av de tre siste ville jeg gått for XFX pga prisen men alt i alt ville jeg fortsatt gått for for Asus GTX 560 Ti DC II "TOP" på Dustinhome Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 er noen av disse kortene bra evga asusSapphirehis xfx en kompis av meg sa at dem ville funke men vil høre om noen av dem er bra ikke gå for Evga kortet, ytelsen måler seg ikke med prisen i det heletatt Asus kortet er det beste av dem, du får det sterkere GTX 560 Ti DC II "TOP" til samme pris hos dustinhome resten er bare de samme, men av de tre siste ville jeg gått for XFX pga prisen men alt i alt ville jeg fortsatt gått for for Asus GTX 560 Ti DC II "TOP" på Dustinhome okei men vil den passe inni mitt kabinett (26cm er det plass til) Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 alle kortene nevn over er 21-23CM lange Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 vil denne funke Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Skal virke fint det skjermkortet Men definitivt ikke med alle tre skjermen samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå