zlinni Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Har nå forstått det slik at hvis jeg f.eks kjøper en komplett gamer pc fra komplett.no så vil jeg kunne da bytte ut prosessor, grafikkkort, ram, hardisk osv når jeg føler for en forbedring. Derfor lurer jeg også på om jeg kan bytte ut deler med denne pcen også http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=653655. Vil det være vanskeligere? Håper på kjapt svar da jeg skal bestille meg pc ganske så snart! Lenke til kommentar
War Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Ville anbefalt å kjøpt den i deler, så bygge selv. Du kommer ikke til å angre, og du vil få lærdom som gjør at du kommer til å bygge selv resten av livet. Ja du kan oppgradere cpu med samme socket og DDR3-ram kan du oppgradere med mer ram. Det er bare socket 1366 , 1156 og 775 som vil være et dumt valg nå. De nye er 1155 og 2011. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 1. mer for penga hvis du bygger selv 2. prosessoren kan ikke overklokkes 3. hovedkortet kan ikke overklokke noen prosessorer i det heletatt pga. det er H67 brikkesett 4. hva skal du med 16 GB RAM? 5. hva skal du med en i7 2600 prosessor? 6. strømforsyningen er på bare 500W 7. innsiden ser omtrent slik ut: dette kan fortsette en stund... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå