Kabojj Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Beste: Soda stream, bøker og iphone 4s fra mamma. Dårligste: hmm, den ENE sokken jeg fikk av tante kanskje? Fikk EN sokk, ikke 2, ikke 1 par, bare en sokk. Men fikk masse sminke i tilegg så er jo fornøyd. :-) Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Beste: iPad, Audio-Technica M50 (headset, btw) og SOKKER!!! Jeg trengte sokker.. Oooog én kilo marshmallows. Verste: Et par armbånd jeg sannsynligvis ikke kommer til å bruke, ettersom jeg aldri bruker armbånd uansett Edit: Leif. Endret 27. desember 2011 av The Finger Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 beste: ratt til xbox 360. dårligste: 150 kroners gavekort til platekompaniet. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Beste: Iskremmaskin(multebæriskrem jummy) Dårligste: Hmm...Egentlig vil jeg ikke svare,men fikk masse elendige dressmansokker. Grei gave det,men sokkene er av dårlig kvalitet og de jeg har hatt i vask så langt er begynt å gå i oppløsning. Rett og slett elendig kvalitet,men ikke givers feil da. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Beste: Iskremmaskin(multebæriskrem jummy) Dårligste: Hmm...Egentlig vil jeg ikke svare,men fikk masse elendige dressmansokker. Grei gave det,men sokkene er av dårlig kvalitet og de jeg har hatt i vask så langt er begynt å gå i oppløsning. Rett og slett elendig kvalitet,men ikke givers feil da. Givers feil at han kjøpte dem. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-189621 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) . Endret 31. oktober 2016 av Bruker-189621 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå