sedsberg Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Har dragon souls og "words of power" men får bare beskjed om at jeg trenger dragon souls. Hvor mange trenger man pér shout egentlig? Trodde det bare var 3. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Du må holde musa over å trykke R for å låse opp shouts Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 Du må holde musa over å trykke R for å låse opp shouts Da skjer det du ser på bildet over. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 trykker du med musa på ordet først da? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Hold muspekeren over det ordet som er låst og trykk R. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Verdt å nevne at hvis du forandrer på keybindings så blir også bindings inne i menyene forandret selv om hotkeyene der ikke blir oppdatert. Jeg mener at det er knappen man dropper ting ut av inventoriet man bruker til å låse opp shouts. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Haha! Var M4, ready/sheathe weapon. Der ser du hvor teit jeg er. Men hvorfor i alle dager er det i det hele tatt reaksjon når du trykker på feil knapp? Merker også at UI-en ofte henger seg opp delvis så jeg ikke kan bruke musa til å velge items/magi/svaralternativer men må bruke pil opp/ned for å velge. Det ga ytterligere forvirring da jeg ikke fikk valgt riktig shout jeg ville låse opp. Edit: Det skulle heller stått: "You pressed the wrong button." Endret 25. desember 2011 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå