Leif Olsson Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 God Jul Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Hei min venn LO, har lurt meg litt unna nå, håper du har en kjempe fin kveld, likte den store pakka i bunnen av stabelen kos deg videre jeg må fly tilbake til de andre. Høna, nei i kveld er det vist ribba Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 Hei og takk for kommentar hr. ribba....nei høna haha :-) Jeg har vært på tur til god venn på jula då jeg var alene og venter med jula til den 6 januar då min " fru " Marina kommer og vi feirer rusisk jul, salut :-) Noe at se fram emot då og ha en fortsatt god jul min gode hø.....Håkon Øvermo med hilsen Leif Olsson :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 Sorry, glemte at sie at den store pakken er til deg....bare at hente den hr Øvermo :-) Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Kreativt bilde, God Jul hr. Olsson!! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Takk hr Ingebrigtsen og god fortsettning på jula ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg