deathfuck Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hei. vurderer en selv. hvor bestilte du fra? og det man tar opp av tv og ps3 kan man lagre på hardisk sant? eller er det som canal digital at man ikke har lov til det? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Hei. vurderer en selv. hvor bestilte du fra? og det man tar opp av tv og ps3 kan man lagre på hardisk sant? eller er det som canal digital at man ikke har lov til det? Bestilte min fra dustinhome. Alt lagres automatisk på harddisken på PC-en når man trykker "record" på programmet som følger med. HD PVR-en er koplet til PC-en med en USB. Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 ok takk får kjøpe meg en eg og http://www.dustinhome.no/hauppauge-hd-pvr/product/5010199075?intcmp=searchProvider_dacsa http://www.dustinhome.no/hauppauge-hd-pvr-gaming-edition/product/5010617514?intcmp=searchProvider_dacsa hva av de 2 kjøpte du?? hva er egentlig forskjelden på de 2? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Gaming edition kommer med PS3 AV komponent kabler. Den har visst litt bedre program og noe annet småtterier. Hvis du har PS3 komponent kabler eller ikke trenger, bør du gå for den billigste. Endret 25. desember 2011 av Pentumsmart Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 ok så du gikk for vanlig? har ps3 og de kablene så det er ikke noe spess bedre med gaming til opptak av ps3 spill og tv bare programet og annet? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Nei, jeg gikk for Gaming edition siden jeg ikke hade komponent kabler. Denne HD-PVR-en er vel det beste du får tror jeg til å recorde gaming på konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå