Thmas Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg fikk nylig vite at min avdøde far hadde aksjer i et firma. hvordan går jeg nå frem for å få overført disse aksjene til oss arvingene, og få oversikt over disse? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 burde vell ringe brønnysundsregisteret. Dem har oversikt over slik. Lenke til kommentar
Thmas Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 burde vell ringe brønnysundsregisteret. Dem har oversikt over slik. Joda, vet hvilke aksjer det er snakk om, men det er vell diverse formaliteter med tanke på "videreføring" av aksjer til hans etterkommere? dokumentasjon på at vi er dem vi sier vi er osv. vet ikke hvor mange aksjer det er snakk om, og verdien av disse. For å få vite dette må vi vell overta dem først? Hvem er det da vi henvender oss til for å overta? Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 http://helsenorge.no/Sykdomogbehandling/Sider/Dodsfall-arv-okonomi/Okonomi.aspx Se "Aksjar/aksjefond". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå