x-team Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Hepp, er uten mobil siden min fant ut den ville gi seg på onsdags kvelden så har bestilt ny.. Stopper postgangen helt opp fra den 24 des og hvor lenge? Hadde jo vært greit om jeg fikk den 2-3 juledag eller noe slikt.. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Nei det har de ikke, de har bare sygt mye post på Julaften og tar lang tid. Men vi leverer ikke på Julaften. Jobber selv i Posten Lenke til kommentar
x-team Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 Nei på julaften leveres det vel ikke, det vet jeg. Men går postgangen videre 1 eller 2 juledag foreksempel? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 3 juledag så begynner det igjen Lenke til kommentar
x-team Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Ok, takker for svar Da får jeg den i slutten av romjulen en gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå