ShadowMaster Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ut i fra det jeg kan finne har vel analyster regnet seg fram til rundt 430 millioner for å utvikle SWTOR. 1 milliard høres hoderistende usannsynlig ut. Lenke til kommentar
xeye Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Om du vill spille et spill som føles tidlig beta så e d bare å kjøpe. Æ unsubba for noen dager sia. Det blei en frustrasjon etter hvert, oppdage nye buggs hver dag. Så e det mange små ting som e vanlig i de fleste mmorpgs som ikkje finnes her. Det føles veldig uferdig ut. Det som va dråpen for min del va single player feelinga. Har aldrig spillt et mmo før som er så lite mmo. Ser ut som bioware har brukt 90% av ressursan sine på lvling/quest delen av spillet og rusha allt annet. Men håper dem får fiksa opp i ting, ska følge med ka som skjer med det i framtiden. Æ har annbelaft mine venner å vente med å prøve spillet til ting har forandret seg. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg tror man gjør rett i det mange har nevnt her; behandle SWTOR som en "singleplayer-MMO-opplevelse". Misforstå meg rett her. Du bør spørre deg selv hva det er du er på utkikk etter. Vil du ha et nytt drone-mentailtet-drevet jag der det å raide i et high-end guild, og/eller kjempe om gladiatortittel hvert halvår er det "eneste" som betyr noe, eller vil du ha noe helt, helt annet? Jeg satt veldig lenge selv og funderte om jeg faktisk synes SWTOR var noe for meg. Etter flere år med WoW var jo nettopp dette blitt de facto standard hva grensesnitt/spillmekanikk og forventninger angår. Tannhjulene i et MMO er drevet av loot og prestisje - de fleste vil aldri sette av så mye tid for å oppnå dette, men faktumet er at det er dette som har gjort at WoW har overlevd så lenge. Selv har jeg ikke brent en kalori på dette i SWTOR, men likevel føler jeg at jeg får mye moro for pengene. Jeg føler ingen tvang til å måtte farme commendations eller noe som helst - det er story-questet som driver meg framover. Litt av cluet er å ta seg et par steg tilbake og nyte produktet for det det faktisk er - et spill, ikke en jobb. Men hva når du har nådd max-level, og man faller tilbake i kjente MMO-trakter? Vel, selv er jeg ganske sikker på at jeg kommer til å gyve løs på en ny klasse og kose meg minst like mye med den. En bedre sammenligning av SWTOR tror jeg kan være om du ser for deg et Dragon Age/Mass Effect hybird-mmo i Star Wars-universet Når dett er sagt skal det også nevnes at SWTOR er et helt ferskt MMO, og _MYE_ kan forandre seg med tiden. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ut i fra det jeg kan finne har vel analyster regnet seg fram til rundt 430 millioner for å utvikle SWTOR. 1 milliard høres hoderistende usannsynlig ut. Eg har ikkje gidda å lest artikkelen, men her er no ein link. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ut i fra det jeg kan finne har vel analyster regnet seg fram til rundt 430 millioner for å utvikle SWTOR. 1 milliard høres hoderistende usannsynlig ut. Eg har ikkje gidda å lest artikkelen, men her er no ein link. Jupp , her estimerer de 100 millioner pund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå