SuperMorten Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Like før jeg skal bestlille meg den etterlengtete Ipod'n. Eneste jeg lurer på er hvilken størrelse jeg skal gå for. Går hvertfall for 15GB slik at jeg får med litt ekstrautstyr, men holder det? Bør jeg gå for 30GB? Man kan jo aldri få nok plass, men denne er litt større i tillegg til at den veier litt mer. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Pleier du å spørre forumet om hva du skal ha på frokostskivene dine også? Det er jo du som skal ha saken, og det er dine penger. Det er du som må ta avgjørelsen. Jeg hadde gått for 30GB, du kan aldri få nok plass. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 jeg sliter med å fylle opp 15 gig med kvalitetsmusikk. greit nok jeg kan bare smelle over alt jeg har av mp3 og sånn men de fleste er så dårlig id3-tagget osv. jeg ripper cder og legger over de sangene jeg vet jeg kommer til å høre på. 15gb versjonen er i tillegg mye finere siden 30gb gir inntrykket av å være litt lubben. hvertfall når du har begge ved siden av hverandre. gå for 15gb og kjøp deg noen gode headphones for det du sparer. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 jeg har kjøpt meg 15 gb og har mer enn nok plass der, men så tar jeg ikke med alt mulig dritmusikk, kun kvalitet og prøver å ha det ryddig og lett å finne fram i den Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 har 15 GB versjonen, og har lagt inn det meste av det jeg vil ha på den, rundt 100 CDer, med varierende Kbs, minimum 160, maks 224. Og har fortsatt 4 GB igjen. Men hvis du er ute etter plass, så tror jeg at Creative kom med en nye en nå som hadde 60 GB. Men en liten ting før du bestiller. iPoden har etter min mening, det eneste som jeg er skuffet over, litt liten batteri kapasitet, kun 8 timer, så den må lades hver bidige dag. Så når du kjøper'n, ta med den ekstra batteri pakka. Skal snart kjøpe den selv. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 En ting å tenke på er at iPod kan brukes som en portabel harddisk, og da kan det være greit med 15GB ekstra. Greit å ha en slags zip-drive i tillegg til mp3-spiller. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Må man ikke dra med seg den stygge docken for å overføre filer på 15 og 30 gigen? Litt upraktisk hvis man skal bruke den som ZIP drive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå