Seian Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 I det siste har jeg lagt merket til at maskinen slår seg av, utenom at jeg vil. Så når jeg skrur på maskinen igjen,vil det enten hakke/lagge som bare f*** og så vises det at Windows har gjort en ulovlig operasjon (mere info kommer, screenshot's osv.), eller så funker den fint, altså helt til den skrur seg av igjen (helt uventet). Jeg har XP Home edition. Så hva må jeg gjøre for å stoppe dette ? Forresten, de to siste tilfellene var da jeg spilte DC og sorterte listen på Winamp Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Om RPC skrur av maskinen din (60 sec) så kan du jo kjøre en Antivirus. Alternativt så må du finne ut hva som forårsaker den ulovlige operasjonen, men det ender vel ofte med re-install.. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Her er forresten screenshots: - http://seian.multixmedia.com/Feilmelding/ Bilde nr. 3 er litt føkka siden, maskinen skrudde seg av mens jeg lagret den. Og Cerwell: Maskinen har ikke noe fast rutine når den slår seg av, det virker som den har en arbeidskvote Og skal prøvde å reinnstallere XP. Skal ta å sjekke om jeg har noe virus. Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Du har sikkert samme virus som jeg hadde.. Maskina mi oppførte seg likt og feilmeldinga var itdentisk... Du har sansynlig Viruset W32:Parite du kan jo laste ned Avast antivirus.. heelt gratis og fjerner raskt viruset http://www.avast.com Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg fikk samme en gang, jeg måtte til slutt reinstallere. Mange opsjoner forsvant under nettverktilkoblingen?? En bug mer enn et virus tror jeg, jeg kjører i alle fall jævla Norton Internett Security :smile: Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Vel, det er vel forsent å fjerne viruset nå, siden nå har jeg formatert C og prøvde å installere XP på nytt, men det går ikke, det kommer bare en blå skjerm, der det står PFN_CORRUPT, det er altså like før jeg gir opp, etter flere forsøk med installering av XP, så er det noen råd for å fikse dette, så er jeg veldig glad for dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå