CyBerrRiFle Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Hei! Jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med et problem.. Spilte BF3, så skjedde følgende: A blue error screen came up for 2-3 seconds and then the PC immediately shut down. Now on boot up I get this message "CD-ROM Boot Priority.. No Medium Reboot and select proper Boot device or insert Boot Media in selected Boot device and press a key" Det er blackscreen, og dette er den eneste informasjonen jeg får. Når jeg skal velge boot rekkefølge er at det eneste valget jeg får er DVD/Cd-rom. Harddriven er ikke en option, noe som muligens tyder på at den ikke er tilkoblet/er ødelagt e.l Det er akkurat som at systemet ikke merker harddriven lenger. Vet dere hva som er galt eller hva jeg må gjøre? Kabinettet for i ro, så tror ikke at strømledningen til harddriven plutselig datt ut. Jeg har Windows 7 business. Endret 24. desember 2011 av CyBerrRiFle Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Boot priority i bios avhenger ikke av om du har en disk innstallert eller ei. Det høres ut som du driver og fikler på feil sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå