Nilsen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Det er julaften og du kan vinne en saftig pakke du får nyte hele neste år. Konkurranse: Julekalender 2011 –luke 24 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Står over denne, har ikke sett på _TV_ på 6-7 år. Har også fiber linjer tilgjengelig de fleste plasser jeg er, så 720/1080P streaming er ikke noe stress. 4 Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Ingen av alternativene på spm 1 er rette. Tellte selv og fikk 7, og spurte CD og de sa også 7. Hei, jeg er Hans Martin og jobber for Canal Digital. Jeg kan svare på spørsmål om våre produkter og vise deg hvor du kan finne informasjon på parabol.canaldigital.no . Hvis du kan oppgi ditt kundenummer eller telefonnummer kan jeg raskere hjelpe deg. 11:05 hei, jeg lurer på hvor mange forskjellige kanalpakker for parabol har Canal Digital? 11:06 evt hvor på nettet jeg enkelt kan finne dette 11:07 Det er 7 forskjellige. Men de kan kombineres om hverandre, så det er veldig mange forskjellige kombinasjoner der. Er det noe du tenkte på spesielt eller? 11:08 nei, lurte bare på antallet, mange takk! Så regner med at det spørsmålet ikke teller når det er umulig å svare korrekt? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Hmm, sponser dere lisensen også? 1 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Ingen av alternativene på spm 1 er rette. Tellte selv og fikk 7, og spurte CD og de sa også 7. Hei, jeg er Hans Martin og jobber for Canal Digital. Jeg kan svare på spørsmål om våre produkter og vise deg hvor du kan finne informasjon på parabol.canaldigital.no . Hvis du kan oppgi ditt kundenummer eller telefonnummer kan jeg raskere hjelpe deg. 11:05 hei, jeg lurer på hvor mange forskjellige kanalpakker for parabol har Canal Digital? 11:06 evt hvor på nettet jeg enkelt kan finne dette 11:07 Det er 7 forskjellige. Men de kan kombineres om hverandre, så det er veldig mange forskjellige kombinasjoner der. Er det noe du tenkte på spesielt eller? 11:08 nei, lurte bare på antallet, mange takk! Så regner med at det spørsmålet ikke teller når det er umulig å svare korrekt? Se en gang til https://parabol.canaldigital.no/Vare-produkter/Kanalpakker/ Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Så på https://parabol.canaldigital.no/Vare-produkter/Kanalpakker/Anbefalte-pakker/ og talte opp jeg. Men ser nå at både jeg og Hans Martin i Canal Digital har like lite peiling på antallet pakker. Siden jeg svarte 6 er jeg dermed ute av konkuransen og får ønske dere andre god jul og lykke til isteden Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 "Vinnerne av konkurransene blir offentliggjort i en egen artikkel mandag neste uke" Altså 02.01.2012 ?? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Ingen av alternativene på spm 1 er rette. Tellte selv og fikk 7, og spurte CD og de sa også 7. Så regner med at det spørsmålet ikke teller når det er umulig å svare korrekt? Merkelig det for jeg finner at det er 9 kanalpakker ved å telle dem her: https://parabol.cana...er/Kanalpakker/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå