Dotten Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hei godtfolk! Vi i teamet håper at julefreden har senket seg for alle våre brukere. Et spennende år er snart over, for oss det første i det nye selskapet Mediehuset Tek. Håper forumet har vært en fin plass å surfe rundt på, det er for oss viktig at dere vet hvor mye vi setter pris på alle bidragene. Dere er en herlig gjeng, selv når dere forsøker ta livet av hverandre i eplediskusjoner og ikke kan forstå hvorfor en journalist har våget å gi favorittspillet ditt dårlig karakter. Engasjementet er upåklagelig! God Jul! http://www.youtube.com/watch?v=jB5-HeGkAQs 6 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul. Måtte dere ha det så godt dere klarer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul søtnoser. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Takk for all tiden dere administratorer/moderatorer/forumveiledere gidder å bruke på oss sutrende, slitsomme, gretne, frekke, informasjons nødige, og noen ganger hyggelige forum brukere. Dere får altfor lite skryt, men regner med at de fleste her inne føler at dere gjør en fantastisk jobb. God Jul til teamet og alle andre brukere! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Takk for all tiden dere administratorer/moderatorer/forumveiledere gidder å bruke på oss sutrende, slitsomme, gretne, frekke, informasjons nødige, og noen ganger hyggelige forum brukere. Dere får altfor lite skryt, men regner med at de fleste her inne føler at dere gjør en fantastisk jobb. Tusen takk. Av og til så føles det som vi bare får dritt tilbake. Men da gjelder det å tenke. Det er bare fåtallet som egentlig er misfornøyde. Men de er mest høylydt. Du sender ikke en epost til komplett fordi skjermkortet fungerte. Du sender om det ikke fungerer. Og antallet klager er redusert med 90% de siste åra skal vi tro Dotten.Så takk. Og ha en god jul selv. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul ja. Får håpe jeg får god jul i bilen min, julematen min imorgen blir for første gang en pizza, og den skal nytes i bilen med god musikk og kjæresten, går vel bra det da Lenke til kommentar
larsere Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul! Også en ekstra takk til alle dere administratorer, moderatorer, veiledere osv. Som passer på oss, og gjør dette til det utrolig gode forumet det er Lenke til kommentar
hernil Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Takk for all tiden dere administratorer/moderatorer/forumveiledere gidder å bruke på oss sutrende, slitsomme, gretne, frekke, informasjons nødige, og noen ganger hyggelige forum brukere. Dere får altfor lite skryt, men regner med at de fleste her inne føler at dere gjør en fantastisk jobb. God Jul til teamet og alle andre brukere! Takk, det var hyggelig å lese! Selv vil jeg takke dere for å stort sett være greie, forståelsesfulle og hyggelige brukere alle sammen Ønsker alle en hyggelig feiring nå mot slutten av året så dere får ladet opp til flere diskusjoner inn i 2012! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Gledelig jul til alle. Dere forumveiledere, moderatorer og administratorer gjør en strålende jobb i å holde skiten ute, og dere kan ta dere en velfortjent juleøl eller 10 med god samvittighet! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 God jul til alle brukere, veiledere, moderatorer og administratorer. Dere har virkelig gjort en god jobb i år, og kan ta dere en velfortjent juleferie. Jeg ser frem til mange gode diskusjoner på nyåret etter en rolig og noe inaktiv romjul på forumet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Vil gjerne at folk tar en titt i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1051603&st=0 Litt å tenke over. 4 Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) God Jul! http://www.youtube.com/watch?v=tA4GmiX1LgA&context=C30008b4ADOEgsToPDskIJO7AEcOUjFIqnEiSQT5sa Endret 24. desember 2011 av forglemmegei Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 God jul! Håper alle koste seg i går. Det gjorde i alle fall jeg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå