Toppris Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Da alle delene var satt sammen og strømforsyningen tilkoblet, lyste det et lys fra grafikkortet. Da jeg startet maskinen ved PÅ-knappen startet alle viftene å kjøre i ca 0,5 sekunder. Jeg prøvde kanskje et par ganger, men etter noen minutter ga lyset på grafikkortet seg også, og nå er det NADA respons når jeg prøver å ta den på. Min gamle PSU vil ikke fungere i dette oppsettet (med grafikkortet), så jeg kan ikke teste den. Er det høyst sannsynlig at PSUen er ødelagt, eller noe annet være årsaken, f. eks hovedkortet? Endret 24. desember 2011 av Toppris Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Nja, vanskelig å si. Oppsettet ditt trekker ca : 244 W Skjermkort. 95 W Cpu 25 - 50 W Hovedkort Maks under belastning havner du en plass på ca 400W til 500W noe som din PSUskal greie , personlig hadde jeg nok testet med en annen psu og sett om du kommer til boot (selv om den er for dårlig) da vet du i alle fall om det kan være problemer med hovedkort eller ikke. Hvis du ikke får noe lys i det hele tatt på hovedkortet selv med en annen PSU og uten at du starter opp maskinen så tror jeg nok feilen kan ligge i hovedkortet. Uansett du bør nok starte å teste delene en av gangen tipper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå