Gå til innhold

Radeon 8500 Når?

NeFFtY

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den review'en har jeg ikke lest engang og kommer ikke til å gjøre det. Hvorfor? Rivastation? Hvor objektivt er det? Blir som å spør AMD hva som er raskest av P4 og AthlonXP det.

Da tar jeg heller en titt på Anandtech sin test og for å klippe litt fra konklusjonen:

"We would be lying if we didn't mention that the Radeon 8500's "final" performance was a bit disappointing; we weren't expecting parity with the $199 GeForce3 Ti 200, we were expecting a GeForce3 Ti 500 killer"

Skal glatt innrømme at jeg tok litt hardt i, men dessverre er ikke Radeon8500 det vi hadde håpa på. ATI må snart begynne å bruke andre enn vaskehjelpen til å lage drivere. Selvsagt vil de bli bedre framover i tida, men hva gjør ikke nVidia da og hvorfor betale masse nå for et produkt som ikke er ferdig utvikla?

Lenke til kommentar

Quote:

Var ikke det en preview ? Med beta drivere ? Lurer på hvor mange ganger han sa det jeg... 4-5 ? , og enda skjønte du ikke pointet ?

Preview? Beta-drivere? Har du i det hele tatt vært innom AnandTech?

De teknisk interesserte bør lese denne anmeldelsen (som stiller Radeon 8500 i et bedre lys):

http://www.digit-life.com/articles/r8500.n....new/index.html

Personlig synes jeg det er en flause av ATI å slippe kortet på markedet så lenge SmoothVision ikke virker.

[ Denne Melding var redigert av: Easyride på 2001-10-19 00:29 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...