Eriksendrul Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Dobbel skiftenøkkel , noe jeg og en kamerat lagde bare tull Men vi tok Vodka, presset en hel lime og sånn cranberry juice ca 0.5-0.6 L glass ca 2-3 dl med vodka Også tok vi noe jeg absolutt ikke anbefaler med mangel på annet blandevann er faktisk zalo/klor bedre . men uansett Vodka,Vaniljesaus og farris ? og ja det smaker akkurat som du tenker deg. og nei du vill ikke stå opp dagen etter Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Fanta Exotic er godt Bland i litt drinkmix eller passoa for litt ekstra smak Burn eller andre energidrikker funker også veldig bra, men pass deg! For de vil lure deg til å tro at du ikke er like full som du egentlig er Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 1. Ingefærøl 2. Eventyrbrus EOD Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Burn eller andre energidrikker funker også veldig bra, men pass deg! For de vil lure deg til å tro at du ikke er like full som du egentlig er Det er farlig å blande energidrikker med alkohol, som sagt før i tråden. Men for all del, godt er det. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Vodka blir godt til omtrent alt! Noen av mine favoritter er: RedBull Burn (normal og den blå) Sitronte med honning og sitronessns Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Burn eller andre energidrikker funker også veldig bra, men pass deg! For de vil lure deg til å tro at du ikke er like full som du egentlig er Det er farlig å blande energidrikker med alkohol, som sagt før i tråden. Men for all del, godt er det. Har hørt om det, men tviler det er så stor prosent som tar skade av det. Spriten i seg selv er jo en gift Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det er farlig når det blir for mye, ja. Men sånn er det med mange ting. Problemet med vodka og energidrikk er vel at det er litt lettere å krysse grensen og at måtehold sjelden er målet når alkohol inntas på den måten. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hvis du vil ha den svakere så kan du blande den med vann... Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Battery og en liten dash bitter lemon Husk is Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hva med Skittles-vodka? Aldri smakt dette selv, men siste bildet ser jo ikke så verst ut. 1 Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det er helt fantastisk om man får til det bra. Første gang jeg prøvde, gadd jeg ikke å sortere fargene, så det ble en brun/gul blanding som smakte helt greit, men ikke no mer. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 vodka, sprite og husholdnings saft er skremmende digg! ananas juice og vodka er også veldig godt, ananas juice tar forresten knekken på styggsmaken på en hver sort sprit jeg har prøvd ut! Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Etter å ha sett litt rundt virker det som at alt funker. Velg en drikk du liker godt og bland. Have fun:) Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det viktigste er helt klart fargen på drinken. Min favoritt er fersken is-te og litt av den blå Powerade (alternativt noe annet blått). Fin, klar grønn drink. Etter to drinker bør du uansett ikke kjenne stort til smaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå