NotSo Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Har ei flaske vodka stående som jeg tenkte jeg skulle ta på nyttårsaften. Men trenger noen tips til noe å blande det med. Jeg vet om vodka og appelsin-juice (screwdriver). Men jeg vet ikke helt om jeg kommer til å klare dette, er ikke noen spesiell fan av appelsin-juice uten alkohol. Tror det kan bli litt "mektig" (hvis dere skjønner) En kamerat av meg anbefalte og blande vodka og burn, dette hørtes jo godt ut, men er det noen andre som har flere forslag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Bland litt fersken-iste og sprite med vodka og bruk en liten dæsj Roses Lime Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 En kamerat av meg anbefalte og blande vodka og burn, dette hørtes jo godt ut, men er det noen andre som har flere forslag? Kan være farlig å blande energidrikker med alkohol. Forøvrig er sitronbrus eller schweppes mine favoritter for blandevann. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Har du link til dette? Har venner som blander sprit med burn, redbull så og si hver helg og har aldri skjedd de noe.. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Har du link til dette? Har venner som blander sprit med burn, redbull så og si hver helg og har aldri skjedd de noe.. Betyr ikke at det er ufarlig. http://www.sciencedaily.com/releases/2001/11/011116065754.htm Mixing powerful stimulants contained in some energy drinks with depressants in alcohol could cause cardiopulmonary or cardiovascular failures, said David Pearson, a researcher in the Human Performance Laboratory. http://www2.potsdam.edu/hansondj/HealthIssues/1043185105.html According to the Red Bull website there is no indication that the drink has any negative effects related to alcohol consumption including the elimination of ethanol. However, Red Bull contains 80 mg of caffeine per can. High levels of caffeine can boost heart rate and blood pressure, causing palpitations, according to National Institute of Health. Mixing these drinks with alcohol further increases the risk of heart rhythm problems. Lenke til kommentar
NotSo Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Men det er vel ikke farlig og gjøre dette en kveld? L4r5: Takk for tips Ville helst ha noe som var litt lettvindt da, altså bare ett blandevann helst Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Roses Lime kan droppes. Det andre er jo lett å få tak i. Lenke til kommentar
NotSo Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Roses Lime kan droppes. Det andre er jo lett å få tak i. true, 1/3 av hver eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Prøv med det, men smak deg frem til det som passer deg best. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Liker selv å blande med Solo Sitron eller ren sitronsaft. Har en del kompiser som liker å blande ut vodkaen med ren Fun Light saft for å få bort vodkasmaken, men det blir mildt sagt søtt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Bland med noe du syns er godt. Er vel ikke verre enn det. Kanskje litt spesielt med melk for eksempel. Men din yndlingsbrus eller no. Så kan du evt. spe på med mere fancy ting i tillegg, hvis det skulle være ønskelig. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Diverse brus-greier o.l. med sitron/lime-smak Lenke til kommentar
xaco Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Bland med noe du syns er godt. Er vel ikke verre enn det. Kanskje litt spesielt med melk for eksempel. Men din yndlingsbrus eller no. Så kan du evt. spe på med mere fancy ting i tillegg, hvis det skulle være ønskelig. Det går jo med melk også, white russian er jo et eksempel. vodka, kaffelikør og melk Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg synes Vodka , Cocal cola og lime , altså en halv lime på ca 5 dl som du presser oppi hvis ikke går det i Burn og Vodka , det er favoritten , har ikke død noen ganger enda ! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Prøv med urge intense, du merker ikke at det er sprit i den Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Energidrikker Fanta Lemon Sprite schweppes Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Lag "Snowball"; Bland 1 del vodka, 1 del eggelikør og 2/3 deler sprite. Skal egentlig lages med isbiter og limejuice, men jeg pleier å droppe det. Litt søtt, men farlig godt! Edit: Altså 2 eller 3 deler sprite, alt ettersom hvor sterk du vil ha den. (Ikke to tredjedeler ) Endret 25. desember 2011 av Heidi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå