spamex Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hei Det har seg sånn at min SSD er bare på 60gb og jeg har installert Windows og bf3 på den. Men nå er den helt full så pcen er veldig treig i oppstart og jeg kan ikke installere flere spill fra Origin. Vil det gå greit å flytte BF3 mappen over på en anna harddisk? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Det finner du vel ut etter de to minuttene det vil ta å prøve Lenke til kommentar
spamex Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Ja, men tenkte kanskje at det ikke ville funke og ende opp med å installere det på nytt. Lenke til kommentar
Jocca Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hadde samme problem. Prøvde Å flytte mappa over, men det funka dårlig. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Prøvde og endte opp med at jeg må installere det på nytt Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Ja. Kopier mappen over til den harddisken du tenker å ha både den og Origin på, avinstaller Origin, installert Origin på nytt på den andre harddisken, og før du installerer noe mer enn det i Origin, går du inn i settings og endrer plasseringen på spillmappen og mappen for lokale filer. Det skal du finne lett i instillinger. Så restarter du Origin og installerer BF3. Den vil da begynne å "laste ned", men vil egentlig bare sjekke filene, noe du kan se på hastigheten som vil vise noe sånt som 30 MB/s. Edit: Ser jeg var litt for sen. Vet dette fungerer, har gjort det flere ganger selv. Endret 23. desember 2011 av ChrisReeve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå