Sk!ppy Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hei! Kjøpte meg en slik en. Det viser seg at selvfølgelig støtter den ikke CentOs. Tenkte at enten noen kanskje hadde driverne til den, eller forslag til hvordan ejg skulle løse det? Evt hvilket brikksett den bruker så jeg kan lage min egen driver. Takk! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Du vil lage din egen driver?? Det var ikke så reint lite ambisiøst av en som ikke klarer å finne ut hva slags brikkesett usb dongelen har. :!: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Et sted må man starte! Men tenker at ubuntu MÅ jo ha støtte for det? (Fant ut at jeg har ubuntu, og ikke centos). - Installerer forsåvidt gui på servern nå. Lenke til kommentar
JensenScandinavia AS Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Jensen AL-Nano bruker chipset fra RALNK som heter RT2870, og du finner Linux drivere på denne siden: http://www.ralinktech.com/en/04_support/support.php?sn=501 Vennlig hilsen Tor Jensenscandinavia support 3 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Takk! Det var jammen ikke dårlig support! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå