hidar Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg går nå på grunnskole for voksne, men neste år skal jeg søke på videregående skole. jeg liker best å jobbe fysisk. Jeg mener jeg liker ikke kontur jobb. PÅ hvilke fag man må være flink for å bli en bil oppretter eller bil mekaniker? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Ikke noe spesielt fag fra grunnskolen du må være flink i, men du må like å jobbe med mekaniske komponenter, og spesielt elektronikk. (dette gjelder bilmekaniker) Så lenge du kommer på tiden, så passer det nok deg Lenke til kommentar
hidar Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg liker å lage noe selv og fikse noe, så jeg tenke meg at mekaniker er den best alternativ. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Er ikke så mye du får laget selv, det går mer i utskiftning av deler og komponenter, og en del i feilsøking. 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Lese og skrevikunnskaper er også fine å ha når man fyrst skal søkje lørlingeplass Endret 24. desember 2011 av Thitorkin Lenke til kommentar
stifa Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Lese og skrevikunnskaper er også fine å ha når man fyrst skal søkje lørlingeplass 2 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Lese og skrevikunnskaper er også fine å ha når man fyrst skal søkje lørlingeplass Det var meningen daa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå