eivind107 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Heisan! Har nå koblet 2 skjermer til min pc. Har et xfx gtx 295 skjermkort, og har koblet til de 2 skjermene til med dvi kabler. Det er kun en av skjermene som fungerer, og det er den første dvi ingangen, altså hvis jeg kobler i den andre så går det ikke, da blir bare skjermen svart. Men i den første så fungerer det. Pcen klarer og oppfatte at det er koblet til 2 skjermer, kan se hvilken skjerm det er på instillingene etc. Jeg kjører også w7 hvis det har noe og si. Satser på et kjapt svar! Sorry hvis jeg postet i feil kateori! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Fungerer begge skjermer på den ok utgangen? Lenke til kommentar
eivind107 Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Fungerer begge skjermer på den ok utgangen? Ja det gjør de, har prøvd med begge hdmi kablene i sammeingang også, så det er ikke kabelen som er ødelagt! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Funker det å starte maskinen med bare en skjerm i den porten som er vrang? Lenke til kommentar
eivind107 Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Funker det å starte maskinen med bare en skjerm i den porten som er vrang? Funket like dårlig! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Funker det å starte maskinen med bare en skjerm i den porten som er vrang? Funket like dårlig! Kanskje utgangen har røket. Lenke til kommentar
eivind107 Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Funker det å starte maskinen med bare en skjerm i den porten som er vrang? Funket like dårlig! Kanskje utgangen har røket. Men jeg får jo opp information om hva slags skjerm det er osv. Kan tilogmed bytte bytte oppløsning. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Jammen da er jo alt iorden da. Lenke til kommentar
eivind107 Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Men skjermen er helt svart, altså jeg kan ikke se noe på skjermen. Får bare muligheten til og bytte oppløsning og alt mulig tull, men skjermen forblir svart. Hadde vært rått om noen kunne hjelpe meg! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Har du satt rett kilde på selve skjermen. Det er nemlig ikke alltid at skjermen klare å tolke signalene fra PC slik at den setter rett kilde automatisk Er vanligvis en egen knapp på skjermen for enten å lete etter kilde, eller skifte kilde manuelt. Lenke til kommentar
eivind107 Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Har du satt rett kilde på selve skjermen. Det er nemlig ikke alltid at skjermen klare å tolke signalene fra PC slik at den setter rett kilde automatisk Er vanligvis en egen knapp på skjermen for enten å lete etter kilde, eller skifte kilde manuelt. Den søker etter "analog" og "digital" Som er vga og dvi, men intet resultat! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Da kan det være at skjermen ikke klarer å forstå oppløsningen - prøv å sett oppløsningen på begge skjermer til 800 x 600, og så prøver du ulike oppløsninger fra der. Bruk kloning av skjerm. Sett inngang (kilde på skjerm) til Digital/DVI manuelt. Endret 23. desember 2011 av Bolson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå