Rolf Kristensen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 God Jul ! Bildet er fjernet. Beskrivelse: Så får en bare håpe at nissen eller en av hans koselige medhjelpere kommer på besøk Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Riktig god jul RBK, så koselig at fruen stiller på bildet Flott julekort dette her med nissen i det fjerne, har alltid ment at å være på rett sted til rett tid, er hemmeligheten inne god foto. Lenke til kommentar
Kenneth B. Pettersen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul, nissemor var lett på fot :-) Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Lekkert... God jul Lenke til kommentar
wasco Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Nydelige linjer og klassiske former...... ja jeg snakker om Jaguaren altså God Jul Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 God jul til dig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg