Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Finner ikke noe nettverk.

Anbefalte innlegg

Jeg satt til langt på natt med pc'en uten noe problemer. Da jeg slo den på idag nektet den å gå inn på internett. Den finner heller ingen trådløse nettverk i nærheten. Jeg har prøvd å slå av og på modemet og pc'en uten suksess. Det rare er at de bærbare pc'ene og Ps3'en har nett, men ikke den stasjonære pc'en. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som noe er galt med nettverkskortet. Det faller ikke ut sånn av seg selv. Har du internt nettverkskort?

Litt avhengig av hva du bruker pcn til, ville jeg bare kjøpt meg en USB nettverksadapter og vært på nett igjen i løpet av no time. Å bruke tid på å skifte internt kort og kjøpe nytt er langt dyrere enn å kjøpe en USB ADAPTER.

Alfa AWUS036NHR har en vanvittig rekkevidde og garanterer deg god overføringshastighet.

Lenke til kommentar

Høres ut som noe er galt med nettverkskortet. Det faller ikke ut sånn av seg selv. Har du internt nettverkskort?

Litt avhengig av hva du bruker pcn til, ville jeg bare kjøpt meg en USB nettverksadapter og vært på nett igjen i løpet av no time. Å bruke tid på å skifte internt kort og kjøpe nytt er langt dyrere enn å kjøpe en USB ADAPTER.

Alfa AWUS036NHR har en vanvittig rekkevidde og garanterer deg god overføringshastighet.

Neh, fant ut hva som var galt. Av en eller annen grunn hadde det som stod på DependOn, på Dchp'en i Regedit blitt forandret. Ingen anelse hvordan det har skjedd. Men jeg takker for ditt forslag! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...