surfturf Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hva er forskjellen på den nye R1L softwaren og den gamle som var i de første T610-ene? Er det ny software på de røde og blå tlf-ene? Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Ny på Rød og Blå ja.. Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 ja den er grei, men hva er forskjellene? Hva har blitt bedre med den nye software upgraden? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 tror nokk det er blitt rasker menyer/sms...fjerning av buggs Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 ja men hvilke bugs, hva er nøyaktig forbedret...ingen som vet!? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 ja men hvilke bugs, hva er nøyaktig forbedret...ingen som vet!? Som jeg sa...tror nok rasker sms skriving.... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 dette er det som kommer med R1L: The phone seems to work faster. Maybe it's just me, but I think it is. The phone doesn't freeze for 30 seconds if it receives a SMS from an alphanumeric sender. The Screensaver clock has a different font. I would say it's clearer now. Syncronization seems to go smoother now. I haven't had the time to check if Bluetooth has been improved at all. Hopefully the EU3 Language pack comes in tomorrow so I can have my phone flashed with it. --- ...in addition to the above - shutter delay problem fixed - crackling sound with HBH-30 fixed - clock font size change - picture size indicator in camera mode - faster WAP + at screensavern ikke hakker lenger, går helt smooth. +On T610 in camera mode: - Pressing joystick up/down adjust shutter speed (not brightness). You get a brighter image but you have to hold the camera more still. - Pressing joystick left/right adjusts color saturation - Pressing 1 cycles Large/Small - Pressing 2 cycles Day/Night - Pressing 3 cycles Effects - Pressing 4 cycles Timer Lenke til kommentar
Rank_1 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Noen som vet hvor/hvordan jeg kan få oppgradert? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 i oslo så gjør mobilfikseren det gratis, og de fleste mobil verksteder. Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 hvor i oslo ligger mobilfikseren egentlig? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 går det ann å flashe om til nyeste versjon? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Mobilfikser`n Nygata 3 0155 Oslo Tlf: 23310390 mail: [email protected] Lenke til kommentar
Goody Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Skal oppgradere softwaren på min T610, men synes det virker utrolig rart at så mye skal forsvinne fra telefonen. Kan akseptere at mine egne ting, som kontakter, bilder og ringetoner, kan forsvinne. Men synes det høres merkelig ut at de forhåndsinnstilte tingene som Sony Ericsson hadde lagt inn når jeg kjøpte T610 skal bli bort. Vil det altså si at spill som minigolf og forhåndsinnstilte ringetoner bare kan forsvinne uten å bli erstattet? Lenke til kommentar
Goody Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Beklager!!! Innlegget skulle vært under "Firmware upgrade på T610". Men angår vel også her... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Skal oppgradere softwaren på min T610, men synes det virker utrolig rart at så mye skal forsvinne fra telefonen. Kan akseptere at mine egne ting, som kontakter, bilder og ringetoner, kan forsvinne. Men synes det høres merkelig ut at de forhåndsinnstilte tingene som Sony Ericsson hadde lagt inn når jeg kjøpte T610 skal bli bort. Vil det altså si at spill som minigolf og forhåndsinnstilte ringetoner bare kan forsvinne uten å bli erstattet? Hmm, på noen så forsvinner alt, men på andre(inkludert meg) mistet ikke noe under oppgraderingen. Tror det har noe med åssen de oppdateren mobilen din, men for sikkerhetens skyld, ta backup av alt. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Skal oppgradere softwaren på min T610, men synes det virker utrolig rart at så mye skal forsvinne fra telefonen. Kan akseptere at mine egne ting, som kontakter, bilder og ringetoner, kan forsvinne. Men synes det høres merkelig ut at de forhåndsinnstilte tingene som Sony Ericsson hadde lagt inn når jeg kjøpte T610 skal bli bort. Vil det altså si at spill som minigolf og forhåndsinnstilte ringetoner bare kan forsvinne uten å bli erstattet? Hmm, på noen så forsvinner alt, men på andre(inkludert meg) mistet ikke noe under oppgraderingen. Tror det har noe med åssen de oppdateren mobilen din, men for sikkerhetens skyld, ta backup av alt. hvordan tar man backup? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 F.eks alle nr du har lagret i tlfen kan man kopiere dem til sim-kort, men bilder, lyd osv må man ha blåtann, infarød, kabel for å overføre til pcen, eller så kan du sende dem på mail til din pc. Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Synkroniserer den mot pc'en.. kan bruke for eksempel TDK mobile.. som du kan finne på downloads.com Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 F.eks alle nr du har lagret i tlfen kan man kopiere dem til sim-kort, men bilder, lyd osv må man ha blåtann, infarød, kabel for å overføre til pcen, eller så kan du sende dem på mail til din pc. Det skal jeg gjøre. Synkroniserer den mot pc'en.. kan bruke for eksempel TDK mobile.. som du kan finne på downloads.com Skal jeg også gjøre Men, vet dere om Zodiac fikser sånt? Har kanskje litt dårlig erfaring med dem siden alt på min gamle m50 ble ALT slettet (bilder,sms,etc.) sist gang jeg tok en firmware upgrade på den Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har spurt flere ganger før.. Men har enda ikke fått svar. Så får prøve igjen =) Hvor i Bergen får jeg oppgradert firmwaren til min T610? Noen som gjør det gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå