-Just-Me- Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Hei, på onsdag 28 des skal jeg fly fra Bodø til Kjevik og bytter selvsagt fly på Gardermoen. Problemet er bare at flyet til Kjevik går 16.50 og flyet mitt lander på Gardermoen 09.00. Det blir altfor mange timers venting til at jeg gidder å sitte der. Reiser med Norwegian via Forsvarets flybestillinger. Bagasjen pleier alltid gå helt til Kjevik uten at jeg trenger å sjekke inn på nytt på Gardermoen. Men jeg tenker å ta flytoget til Oslo S som går 10.36 og vil da ha bagasjen utlevert på Gardermoen i stedet for direkte til Kjevik. Hvordan sier jeg i fra om dette? Sier jeg i fra når jeg sjekker inn i Bodø, eller et sted på Gardermoen eller hva? Endret 23. desember 2011 av The Catalyst Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 Ingen ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Snakk med KP adjutant. Men hvorfor ikke ha det du trenger i håndbagasje? Endret 24. desember 2011 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 Fordi det er en del ting jeg trenger å ta med hjem igjen Men never mind, jeg må bare si fra der jeg sjekker inn om at jeg vil ha den utlevert på Gardermoen i stedet for Kjevik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå