Spenis Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg skal ha 18 årsfest i januar. Folk jeg har invitert spør om det er lov med trikking. (Alle er ikke 18 som er invitert) Men er det noen låv som sier at man ikke kan ha alkohol på fest, der det er ungdommer under 18? - takk for svar Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Det er ikke lov å drikke hvis man ikke er 18, men det er det ingen som bryr seg om. Kjør på 1 Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg er fult klar over det, men jeg tenker på om vi som er 18 kan nyte alkohol der det er ungdom under 18. Så vi kan kjøre på ja Det er ikke lov å drikke hvis man ikke er 18, men det er det ingen som bryr seg om. Kjør på Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Lovlig, men om politiet får vite at det er mindreårige kan de dukke opp, og om noen av de som ikke er 18 enda har fått i seg noe kan det gå ille. Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Det er ikke lov å drikke hvis man ikke er 18, men det er det ingen som bryr seg om. Kjør på Det er tillatt å drikke selv om man er under 18 år. Salg, skjenking og utlevering av alkohol til mindreårige er derimot straffbart. 9 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Bare sørg for at politiet ikke MÅ dukke opp grunnet klager osv. så går det jævlig fint for alle, og festen blir vellykka Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Oki, skal passe på Takk for alle svar Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Det har aldri vært noe problem på noe arrangement jeg har vært på. Du kan ikke servere mindreårige alkohol, men du gjør ingenting ulovlig hvis alle har med drikke selv. For ikke så lenge siden hadde en bekjent av meg bursdagsfest da han ble 18 år og det var proppfullt med 16- og 17-åringer der. Av en grunn jeg ikke kjenner, kom en politibil med fire betjenter til festlokalet og tok en tur innom tidlig på kvelden. Det var antakelig ikke noe alvorlig. Festen ble ikke avsluttet, ingen ble arrestert, og resten av kvelden var det nok av mindreårige som spydde og røyket hasj åpenlyst. Dette var i Indre Østfold politidistrikt, hvis det har noe å si. Det er lurt å ansette noen vektere som kan utvise folk som bråker eller spyr og passe på at ingen tar med seg drikke ut av lokalet. Endret 24. desember 2011 av Zarac Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Oki, takk for svaret. Vi holdert til i Rogaland, Ryfylke, men tror det skal gå bra.. skal nokk få tak i vakter, hørtes ut som en god i de. Det har aldri vært noe problem på noe arrangement jeg har vært på. Du kan ikke servere mindreårige alkohol, men du gjør ingenting ulovlig hvis alle har med drikke selv. For ikke så lenge siden hadde en bekjent av meg bursdagsfest da han ble 18 år og det var proppfullt med 16- og 17-åringer der. Av en grunn jeg ikke kjenner, kom en politibil med fire betjenter til festlokalet og tok en tur innom tidlig på kvelden. Det var antakelig ikke noe alvorlig. Festen ble ikke avsluttet, ingen ble arrestert, og resten av kvelden var det nok av mindreårige som spydde og røyket hasj åpenlyst. Dette var i Indre Østfold politidistrikt, hvis det har noe å si. Det er lurt å ansette noen vektere som kan utvise folk som bråker eller spyr og passe på at ingen tar med seg drikke ut av lokalet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Om man har vakter som kan regulere gjestene til en viss grad fremstår selve arrangementet seriøst og ordentlig i makthavernes (politiets) øyne. Det skal ikke mer enn et par vakter av en viss størrelse til før man som gjest holder seg i skinnet. Hadde vært gøy med et referat fra denne bursdagen når den er overstått (spesielt om det skjer noe uforutsett) Endret 26. desember 2011 av Krølle 1 Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Hehe. Jeg kan godt komme ut met et referat Etter som jeg har tenkt meg om, så er alle di vi har invitert til festen vurdert fra øverste hylle, men med tanke på de som ikke er invitert, hadde det nokk vert greit med vakter.. Om man har vakter som kan regulere gjestene til en viss grad fremstår selve arrangementet seriøst og ordentlig i makthavernes (politiets) øyne. Det skal ikke mer enn et par vakter av en viss størrelse til før man som gjest holder seg i skinnet. Hadde vært gøy med et referat fra denne bursdagen når den er overstått (spesielt om det skjer noe uforutsett) Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Referat savnes. Om funnet post her:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå