Gå til innhold

SWTOR Addons hvad syns du?

Swtor Addons  

65 stemmer

1. 1. Skal det være addons i SWTOR, og til hvilken grad?

• Ja, jo flere desto bedre
    • Nej, ikke i det hele tat
    • Ja, men begrænset (Evt svar på hvad du syns grænsen bør være)

Anbefalte innlegg

Jeg synes også at UI'en må forbedres, men vil ikke ha addons til spillet (hverken auctioneer eller threatmeter etc).

Rett og slett fordi jeg ikke vil spille med hjernedøde folk på autopilot. Da kan spillet like så godt være singleplayer. Når 80% velger å være "dps" så er det den enkleste jobben allerede. Må de virkelig ha en varsellampe om at "oi da.. nå kommer bossen og denger meg om 2 sekunder"?

La de hjernedøde holde seg til andre MMO'er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være jeg ikke har funnet det enda, men en innstilling for å markere spilleren du har som target i partyframes ville gjort jobben for en healer lettere. (Typ outline/border) I tillegg ville det vært flott om en selv også var med i partyframes.

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg vil at crew missions (Gathering og Missions skill) ha mulighet for å sette flere i kø / queue.

Nå er det kun mulig med 1 mission om gangen per Companion... Dette kan kalles litt "bot aktig", men jeg ser ikke helt problemet da jeg sender Companion ut på nytt med engang han/hun kommer tilbake, bare at jeg må gjøre det manuelt.

Dette trengs vel egentlig ikke mod/addons til, Bioware kan godt bare endre litt på systemet.

GTN innebygd på skipet sitt hadde også vært greit å hatt.

Lenke til kommentar

Nja, tror ikke det hadde vært like "sosialt" om alt kunne gjøres fra skipet. Man må ut og treffe folk også :p

Men en postboks rett utenfor skipet på hver planet hadde vært genialt.

UI MÅ fikses på. fjerne alle koblinger om at X lukker når Y åpnes og at du bare kan ha 2 UI vinduer åpne samtidig, ikke kan flytte på dem o.s.v.

GTN UIen er en katastrofe. Kunne nesten tro det var programmert av hjernedøde byråkrater som aldri hadde sett brukervennlig GUI før.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ett damage og threat meter hadde vært kjekt.

Ja, på en betingelse,

at kun man selv kan se hvor mye dps etc. man har så man kan forbedre seg,

er møkk lei maset i WoW f.eks "LF1M HC runs, minimum 13k dps" el.,

når jeg har vært med på f.eks heroics der alle hadde mindre enn det alle skreik etter som minimum i chatten og vi klarte de uten problemer,

greit at man har et minimum dps,

er jo enig i det,

men alle skulle nesten bare ha folk som gjorde/hadde ekstremt mye høyere dps/ilvl/whatever enn det som strengt tatt var nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...